کد خبر : 980422 | 03 مرداد 1391 ساعت 15:55 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

چرا میراسماعیلی و رودکی به لندن می‌روند

در حالی که جودو ایران هیچ نماینده‌ای در بازیهای المپیک 2012 ندارد، آرش میراسماعیلی و محمدرضا رودکی به لندن سفر خواهند کرد!

چرا میراسماعیلی و رودکی به لندن می‌روند
جواد محجوب تنها جودوکار ايران در بازي‌هاي المپيک 2012 لندن بود که به دليل آنچه "بيماري حاد گوارشي" اعلام شد، از حضور در اين رقابت‌ها بازماند، اين در حالي است که قرار بود تيم ملي جودو ايران متشکل از او، آرش ميراسماعيلي و محمدرضا رودکي هفتم مرداد عازم لندن شوند.
اعزام تيم جودو به المپيک لندن در نوع خود جالب است؛ رودکي جودوکار وزن 100 + کيلوگرم ايران به دليل مصدوميت در المپيک مبارزه نخواهد کرد اما اعلام شده بود براي روحيه دادن به جواد محجوب ديگر جودوکار ايران به لندن خواهد رفت که محجوب هم به اين بازيها اعزام نخواهد شد.
حال اين سوال پيش مي‌آيد وقتي ايران هيچ نماينده‌اي در رقابتهاي جودو المپيک ندارد، سفر آرش ميراسماعيلي و محمدرضا رودکي و يا محجوب به لندن چه ضرورتي دارد؟ هنوز مشخص نيست محجوب به اين بازي‌ها اعزام خواهد شد يا خير.
همچنين محمد علي رستگار سرپرست فدراسيون جودو نيز دوم مرداد ايران را به مقصد لندن براي شرکت در مجمع فدراسيون جهاني جودو پيش از بازي‌هاي المپيک ترک کرد.

دیدگاه‌ها