کد خبر : 980435 | 03 مرداد 1391 ساعت 16:31 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

صفایی:IDکارت فدراسیون رادارم اما لندن‌نمی‌روم

رئیس سابق فدراسیون تیر و کمان با بیان اینکه فدراسیون جهانی ID کارت او را برای حضور در المپیک صادر کرده است، اعلام کرد که به لندن نخواهد رفت.

صفایی:IDکارت فدراسیون رادارم اما لندن‌نمی‌روم
کريم صفايي ، درباره صادر نشدن ID کارت از سوي کميته ملي المپيک براي حضور در لندن گفت: اينکه چرا ID کارت من صادر نشده است را بايد از افشارزاده بپرسيد. البته اگر من بخواهم به المپيک بروم ID کارتي از سوي فدراسيون جهاني برايم فرستاده شده است اما ديگر لزومي نمي‌بينم که در المپيک حضور داشته باشم.
به گزارش ایسنا ، وي با بيان اينکه هدفش حضور مربيان کره‌اي در کنار ورزشکاران المپيکي بوده است، افزود: کميته ملي المپيک حتي مرا به عنوان سرپرست تيم اعزامي معرفي نکرد و شرايط حضورم در المپيک از سوي فدراسيون جهاني فراهم شد. در هر حال، من تنها مربي و ورزشکاران حاضر در المپيک را معرفي مي‌‌کنم و به موضوعات ديگر هم کاري ندارم.
صفايي افزود: اگر قرار است فدراسيون جهاني هزينه حضور مرا در المپيک تقبل کند، چه لزومي است که به اين رقابت‌ها بروم؟ اگر کشوري که من را به عنوان سرپرست تيم اعزامي معرفي مي‌‌کند برايم ID کارت صادر نمي‌کند، ديگر دليلي براي رفتن به المپيک نمي‌بينم.
رئيس سابق فدراسيون تير و کمان خاطرنشان کرد: آقاي علي‌آبادي اعلام کرده بود که براي مربيان کره‌اي ورودي روزانه به دهکده المپيک خواهد گرفت تا آن‌ها در زمان مسابقات در کنار کمانداران باشند. هرچند با اين شرايط مشخص نيست چنين موضوعي اتفاق بيفتد. اميدوارم اعضاي تيم ملي تير و کمان در اين رقابت‌ها بدون مربي نباشند.

دیدگاه‌ها