کد خبر : 980642 | 05 مرداد 1391 ساعت 01:01 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

سایپا بهتر و مستحق پیروزی بود

رسولی‌نژاد:‌ باید مهاجم بیشتری جذب می‌کردیم

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: باید در فصل نقل و انتقالات مهاجمان بیشتری را جذب می‌کردیم.

رسولی‌نژاد:‌ باید مهاجم بیشتری جذب می‌کردیم
 احمد رسولی‌نژاد پس از شکست 2 بر یک استقلال مقابل سایپا اظهار داشت: اسم‌ها در زمین بازی نمی‌کنند و قبلاً هم این را گفته بودم اما یک روزنامه نوشت که رسولی‌نژاد از جذب ستاره‌ها ناراحت است. به نظر من سایپا در این بازی بهتر و مستحق پیروزی بود.
وی ادامه داد: ما در فصل نقل و انتقالات در جذب هافبک خوب عمل کردیم اما در به خدمت گرفتن مهاجمان عملکرد خوبی نداشتیم. باید مهاجمان بیشتری را جذب می‌کردیم.
رئیس هیئت مدیره استقلال در مورد عدم جذب فرهاد مجیدی و تشویقش در این بازی گفت: مایل بودم که او جذب شود و برای این کار اصرار و تلاش کردم. با فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی جلسات زیادی داشتم که فرهاد مجیدی جذب شود اما به هر حال کادر فنی نخواست. مجیدی حتی اگر گل هم نمی‌زد وجودش در زمین فرصت ایجاد می‌کرد.
رسولی‌نژاد عنوان کرد: نمی‌شود با یک یا دو بازی قضاوت کرد. تیم را نباید به حاشیه برد. در بازی‌های آینده بهتر می‌شویم. سابقه نشان داده تیم‌های قلعه‌نویی در اول فصل نتایج خوبی نمی‌گیرند اما در آخر قهرمان یا نایب قهرمان می‌شود.
وی در پاسخ به این سؤال که احتمال جذب مهاجم وجود دارد یا خیر، گفت: این تصمیم با کادر فنی است. باید از فرصت‌ها استفاده کنیم و در دیدارهایی که میزبان هستیم بتوانیم پیروز شویم. ما باید از قرعه‌کشی مسابقات استفاده کامل را ببریم این در حالی است که رقبای ما در هوای 50 درجه اهواز و آبادان بازی می‌کنند و ما نباید بازی در تهران را از دست بدهیم.
رئیس هیئت مدیره استقلال تأکید کرد: تماشاگران باید صبور باشند و نباید با یک باخت قضاوت کنند. در بازی اول هم استقلال خوب نبود و توقع داشتیم امروز بهتر عمل کنیم.
رسولی‌نژاد در مورد اینکه بودجه‌ای که مجلس تصویب کرده بود 6 میلیارد یا 12 میلیارد بود، گفت: بودجه‌ای که مجلس تصویب کرد 6 میلیارد بود. ما با اسپانسرهایی زیادی جلسه داشتیم و رقم‌هایی بین 2 تا 9 میلیارد به ما پیشنهاد شد که آن اسپانسر 9 میلیاردی 5 میلیارد دیگر هم گفته بود که اضافه خواهد کرد اما یکسری مشکلاتی پیش آمد. یک اسپانسر دیگر جذب کردیم که بخشی از هزینه‌هایمان تأمین شود که تا هفته آینده این کار صورت خواهد گرفت و تا دو هفته آینده هم همه مشکلات مالی‌مان حل خواهد شد.

دیدگاه‌ها