کد خبر : 980778 | 06 مرداد 1391 ساعت 08:51 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

رسولی نژاد:وجود مجیدی به تیم کمک می‌کرد

رئیس هیئت مدیره استقلال می‌گوید استقلال نباید پس از باخت مقابل سایپا به حاشیه برود.

رسولی نژاد:وجود مجیدی به تیم کمک می‌کرد

 احمد رسولي نژاد در پايان ديدار سايپا و استقلال درباره تشويق شدن فرهاد مجيدي گفت: من درباره حضور مجيدي با قلعه‌نويي و فتح‌الله‌زاده صحبت کرده بودم و فرهاد مجيدي خاصيتي که داشت اين بود که اگر گل هم نمي‌زد وجودش براي تيم موثر بود. اميدوارم که مهاجمان ما در بازي‌هاي آينده عملکرد بهتري داشته باشند ضمن اينکه با يک بازي نمي‌توان درباره عملکرد تيم نظر داد.

 وي افزود: تيم نبايد به حاشيه برود و اعتقادم اين است که قلعه‌نويي و تيم در بازي‌هاي آينده عملکرد بهتري خواهند داشت. معمولا تيم‌هاي قلعه‌نويي در بازي‌هاي اول نتيجه مناسب را نگرفته‌اند اما هميشه تيم‌هاي او قهرمان و نايب قهرمان شده‌اند.

 رسولي نژاد در پاسخ به اين سوال که آيا مي‌توان براي جذب مجيدي جابه‌جايي در تيم انجام داد؟ گفت: اين تصميم با کادر فني است و در هر صورت بايد از تمام ظرفيت‌ها استفاده کنيم. استقلال بايد از اين بازي‌هاي خود استفاده کند چرا که در خانه به مصاف حريفانش مي‌رود و اين در حالي است که بعضي از حريفان استقلال بايد در گرماي 50 درجه به مصاف رقبايشان بروند. بنابراين بايد در اول فصل از اين موقعيت‌ها استفاده کنيم. قطعا در روزهاي آينده تيم ما بهتر خواهد شد و تماشاگران بايد صبور باشند. با يک باخت نمي‌شود درباره تيم قضاوت کرد.

 وي درباره اسپانسر تيم فوتبال استقلال گفت: ما جلسات مختلفي با حدود 40 ـ 50 اسپانسر داشتيم و حتي روزهاي تعطيل هم اين جلسات برگزار مي‌شد. با يکي از اسپانسرها روي رقم 9 ميليارد به توافق رسيده بوديم و آن‌ها مدعي شده بودند که 5 ميليارد ديگر هم مي‌توانند براي بازي‌هاي جام حذفي و ليگ قهرمانان نيز اسپانسر استقلال شوند و در مجموع اين مبلغ مي‌توانست به 14 ميليارد برسد. حتي با آن‌ها قرارداد هم امضا کرديم اما چک اول آن‌ها برگشت خورد.

 رييس هيات مديره باشگاه استقلال همچنين مبني بر اينکه بودجه مصوب باشگاه استقلال و پرسپوليس 6 ميليارد است يا 12 ميليارد گفت: بودجه‌اي که مجلس تصويب کرده است 6 ميليارد است.

دیدگاه‌ها