کد خبر : 983839 | 25 مرداد 1391 ساعت 13:21 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

سیموئز: کی‌روش به نظریات من ایمان دارد

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مسئولیت من بسیار فراتر از آن چیزی است که دیده می‌شود و نکته مهم برایم این است که کی‌روش به حرف‌ها و نظریات من ایمان دارد.

سیموئز: کی‌روش به نظریات من ایمان دارد

  آنتونیو سیموئز، مربی تیم ملی فوتبال ایران و بازیکن پیشین تیم ملی پرتغال و باشگاه بنفیکا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: من در طول سال‌ها تجربه کاری‌ام در فوتبال این را آموخته‌ام که گناه بزرگی است اگر ظرفیت‌های رسیدن به موفقیت را داشته باشید اما از آنها استفاده نکنید.

سیموئز که با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو می‌کرد درباره ارزیابی خود از اردوی مجارستان گفت: به نظر من این اردو بسیار مثبت بود و برای نخستین بار این حس را دارم که توانستیم گروهی از بهترین بازیکنان را با بهترین عملکرد در کنار هم داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: البته در این اردو چند بازیکن اصلی مانند تیموریان، جباری و شجاعی را به دلایل گوناگون در اختیار نداشتیم اما در دیگر بازیکنان به صورت کاملا مشهود می‌بینم که در حال رسیدن به بالاترین سطح از آمادگی خود هستند و در مجموع، اردو را مثبت ارزیابی می‌کنم.

این مربی پرتغالی درباره نقش و وظیفه اصلی خود در کادر فنی تیم ملی اظهار داشت: ابتدا این را بگویم که این یکی از خصوصیات اخلاقی من است که علاقه ندارم در محور توجه باشم، ضمن اینکه سابقه من پشت سرم قرار دارد و همه آن را می‌دانند. اکنون هم با توجه به جایگاهم نیازی به نمایش کار خود نمی‌بینم.

سیموئز افزود: وظایف من در تیم ملی ایران کاملا مشخص و تعریف شده است اما بسیاری از آنها به گونه‌ای نیست که بخواهیم آن را رسانه‌ای کنیم. نکته‌ای که در این زمینه بسیار مهم است این است که کی‌روش می‌داند من چه می‌کنم و عملکرد من برای ایشان کاملا روشن است.

وی خاطرنشان کرد: چیزی که من در آینده می‌خواهم شاهد آن باشم موفقیت تیم ملی ایران به سرمربیگری کی‌روش است ضمن اینکه در زمان حاضر اولویت زندگی شخصی و حرفه‌ای من این است که بتوانم دینم را نسبت به فوتبال ادا کنم و یار وفاداری برای جامعه فوتبال باشم.

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در توضیح این نظر خود گفت: من از فوتبال خیلی چیزها بدست آورده‌ام و به نظرم اکنون زمانی است که بتوانم دینم را نسبت به آن ادا کنم. خوشحالی درونی برای من زمانی است که بتوانم بازدهی مثبتی داشته باشم و کی‌روش بتواند از افکار، تئوری‌ها و اندیشه من استفاده کند.

وی افزود: من خیلی بیش از آن چیزی که مردم از بیرون می‌بینند کار می‌کنم و مسئولیت من بسیار فراتر از آن چیزی است که دیده می‌شود و نکته مهم برای من این است که کی‌روش به حرف‌ها و نظریات من ایمان دارد.

سیموئز درباره اینکه شرایط تیم ملی ایران را برای صعود به جام جهانی چگونه می‌بیند، گفت: موفقیت و فاکتورهای رسیدن به آن ترکیبی از موارد گوناگون است. داشتن استعدادهای فراوان و بازیکنان خوب به تنهایی نمی‌تواند عامل موفقیت باشد.

وی خاطرنشان کرد: داشتن نظم و انضباط، داشتن آرزوهایی فراتر از آنچه تاکنون بدست آورده‌اید، داشتن مربیان خوب، توانایی انجام تمرینات بین المللی و سطح بالا و همچنین آموختن و انجام مسائل جزیی مانند زمان خواب، تغذیه و روانشناسی بازیکنان و ... همگی دست بدست هم می‌دهد تا شما با داشتن بازیکنان خوب به موفقیت برسید.

این مربی پرتغالی در پایان گفت: بنابراین نکته بسیار مهم این است که همه باید یکصدا و با یک تفکر واحد بتوانند فوتبال و تیم ملی را به جلو هدایت کنند و مردم نیز به این ترتیب به پیش خواهند آمد. تنها صحبت کردن درباره این مسایل کافی نیست بلکه باید همه نشان دهیم که خواهان حمایت کامل از فوتبال به ویژه تیم ملی هستیم.

تیم ملی فوتبال کشورمان برای برپایی اردوی آماده سازی و برگزاری دیدار دوستانه با تونس راهی مجارستان شده است. این تیم  ساعت 21 امشب با تونس بازی می‌کند. 
 

 

دیدگاه‌ها