کد خبر : 983965 | 26 مرداد 1391 ساعت 16:31 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی فابریس موامبا از دنیای فوتبال

این بازیکن 23 ساله در دیدار فصل قبل تیمش مقابل تاتنهام در جام حذفی دچار حمله قلبی شد و برای 40 روز در بیمارستان بستری بود.

خداحافظی فابریس موامبا از دنیای فوتبال
باشگاه بولتون اعلام کرد فابریس موامبا، بازیکن جوان این باشگاه، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
این بازیکن 23 ساله در دیدار فصل قبل تیمش مقابل تاتنهام در جام حذفی دچار حمله قلبی شد و برای 40 روز در بیمارستان بستری بود.
او بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت امیدوار بود که بتواند هر چه زودتر به میادین فوتبال برگردد اما سرانجام به توصیه پزشگاه تصمیم گرفت با دنیای فوتبال خداحافظی کند.
در بیانیه ای که توسط باشگاه بولتون منتشر شده، آمده است:" از زمان پشت سر گذاشتن حمله قلبی و بعد از مرخصی از بیمارستان، کاملا اطمینان داشتم که بتوانم به دوران حرفه ای ادامه دهم و بار دیگر برای بولتون به میدان بروم.
به عنوان بخشی از برنامه دوران نقاهتم، هفته گذشته به بلژیک سفر کردم تا تحت معاینه یکی از بهترین پزشکان قلب قرار بگیرم. اما خبری که شنیدم، چیزی نبود که انتظارش را داشتم و این به آن معنی است که اکنون باید بازنشستگی ام را از فوتبال حرفه ای اعلام کنم.
فوتبال از زمانی که پسربچه بودم، تمام زندگی من بود و موقعیت های زیادی برای من ایجاد کرد. مهمتر از همه، من عاشق این ورزش هستم و خودم را خوش شانس می دانم که توانستم در بالاترین سطح بازی کنم.
هرچند این خبر بسیار دردناک بود اما باید به خاطر همه چیز شکرگذار باشم. از خدا متشکرم که هنوز زنده هستم و از همه اعضای تیم پزشکی که برای زنده ماندن من تلاش کردند، تشکر می کنم.
همچنین از همه کسانی که در دوران حرفه ای ام از من حمایت کردند، تشکر می کنم. همچنین از طرفداران بولتون که فوق العاده بودند.
از خانواده و دوستانم که در این دوران سخت در کنار من بودند نیز متشکرم."
موامبا در دوران حرفه ای اش برای بیرمنگام و آرسنال نیز بازی کرد.

دیدگاه‌ها