کد خبر : 984252 | 29 مرداد 1391 ساعت 19:51 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

بورینی: بالوتلی گفت به لیورپول برو

فابیو بورینی، مهاجم ایتالیایی باشگاه لیورپول در صحبتهایی اعلام کرد که ماریو بالوتلی نقش پررنگی درانتقال او به آنفیلد داشته است.

بورینی: بالوتلی گفت به لیورپول برو

 این ستاره ایتالیایی در بازار نقل و انتقالات تابستانی رم را به مقصد لیورپول ترک کرد و حالا اعلام کرده که ماریو بالوتلی در تصمیم گیری او برای انتقال به انگلیس، نقش موثری داشته.
 
 بورینی در صحبتهایی به فورفور توو گفت:« هواداران نقش پررنگی درانتقال من به لیورپول داشتند. زمانی که من دراردوی تیم ملی ایتالیا در یورو2012 بودم، با بالوتلی راجع به فوتبال انگلیس صحبت کردم و او به من گفت که لیورپول پرهیجان ترین هواداران را دارد. او به من گفت که تجربه زیبایی است.»

 بورینی ادامه داد:« بعد از آن بود که مطلع شدم که برندان راجرز به دنبال من است و زمان آنکه درخواست رسمی را دریافت کردم، می دانستم که چه بایدبکنم. من با سران رم صحبت کردم تا مذاکره را آغاز کنند و توافق از راه رسید.»
 
 این بازیکن 21 ساله درادامه به این نکته اشاره کرد که ترجیح می دهد تا به عنوان یک فوروارد بازی کند و گفت:« من یک مهاجم هستم ولی در رم در سمت راست وچپ به کار گرفته می شدم.فکر می کنم که توانایی های کافی برای برآورده ساختن خواسته های مربی تیم رادارم. من دوست دارم تا به شدت برای موفقیت تیم تلاش کنم. سعی می کنم تا آماده باشم و همیشه گزینه ای برای مربی تیمم باشم. من گلزنی را دوست دارم و امیدوارم تا بتوانم با پیراهن قرمز لیورپول به گلهای زیادی برسم.»

دیدگاه‌ها