کد خبر : 984484 | 31 مرداد 1391 ساعت 16:48 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

زننده گل تیم فوتبال گهر مقابل ذوب‌ آهن:

با چنگ و دندان برابر ذوب‌آهن مقاومت کردیم

زننده تک گل 3 امتیازی تیم فوتبال گهر زاگرس مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: به دلایل شرایط خاصی که در جدول داشتیم، با چنگ و دندان مقابل حریف مقاومت و از گل خود دفاع کردیم.

با چنگ و دندان برابر ذوب‌آهن مقاومت کردیم
آرمان قاسمی اظهار داشت: طی 4 هفته نخست لیگ برتر ما موفق به کسب پیروزی و 3 امتیاز مسابقات نشده بودیم و به همین دلیل بازی برابر ذوب‌آهن برای ما ارزش بسیاری داشت.
وی تصریح کرد: از سوی دیگر ذوب‌آهن نیز در این مدت تمام رقابت‌های خود را با شکست سپری کرده و می‌خواستند نخستین پیروزی در لیگ برتر را کسب کنند.
مهاجم تیم فوتبال گهر زاگرس گفت: به همین دلیل دیدار گهر با ذوب‌آهن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود و هر 2 تیم برای پیروزی و به دست آوردن 3 امتیاز مبارزه می‌کردند.
قاسمی ادامه داد: در این شرایط ما نسبت به حریف برتری داشتیم و توانستیم از با به ثمر رساندن یک گل، نخستین پیروزی در لیگ برتر را جشن بگیریم.
وی در پاسخ به این پرسش که چه عواملی باعث پیروزی گهر در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر شد؟ بیان داشت: این بازی حساسیت بسیاری برای هر 2 تیم داشت و در مرحله نخست ذوب‌آهن و گهر نمی‌خواستند بازنده میدان باشند.
قاسمی تاکید کرد: پس از آنکه توانستیم از یک موقعیت به گل برسیم، با چنگ و دندان از تک گل خود دفاع کرده و به نظر من دفاع شجاعانه و منطقی موجب پیروزی ما شد.
وی متذکر شد: از سوی دیگر بازیکنان ذوب‌آهن پس از دریافت نخستین گل از نظر روحی متزلزل شده و همین اخلال در نظم تیمی آنها شد.
مهاجم تیم فوتبال گهر زاگرس با اشاره به جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر گفت: ما در حال حاضر از 5 بازی تنها یک پیروزی و یک تساوی به دست آورده و شرایط بدی در جدول داریم.
قاسمی تاکید کرد: بنابراین باید در دیدارهای بعدی نیز با همین روحیه به میدان برویم،‌ چرا که با یک پیروزی و زدن یک گل بهار نشده و جایگاه ما در جدول تغییری نمی‌کند.
وی در پایان گفت: تیم فوتبال گهر زاگرس در هفته ششم یک دیدار بسیار سخت و مشکل در شیراز برابر فجر پیش روی دارد و از امروز باید برای این بازی برنامه‌ریزی کنیم.

دیدگاه‌ها