کد خبر : 986105 | 14 شهریور 1391 ساعت 19:36 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

جوکار:جامائیکایی باتمارض کلاسش راعوض کرده‌بود

دارنده مدال نقره پارالمپیک لندن معتقد است پرتابگر جامائیکی با تمارض توانسته در یک کلاس پایین‌تر مدال طلا را به دست آورد.

جوکار:جامائیکایی باتمارض کلاسش راعوض کرده‌بود
عبدالرضا جوکار پس از کسب مدال نقره رشته پرتاب نيزه رقابت‌هاي پارالمپيک، اظهار کرد: خوشحالم که دست خالي برنگشتم، با توجه به شرايطي که داشتم، رکوردهاي بدي نزدم و در پايان مدال نقره را به دست آوردم.
وي افزود: از اينکه دست خالي برنگشتم و مدال نقره را به دست آوردم، بسيار خوشحالم و خدا را شکر مي‌کنم.
جوکار با اشاره به ورزشکار جامائيکايي که به مدال طلاي اين رشته دست يافت، گفت: اين ورزشکار جامائيکايي تمارض کرده بود و در يک کلاس ديگر قرار گرفته بود که اين کار او بي‌تاثير در کسب مدال طلا نبود. من اگر رکوردهاي خودم را در پارالمپيک تکرار مي‌کردم، قطعا به مدال طلا دست مي‌يافتم. رکورد پارالمپيک با 22 متر و 8 سانتي‌متر هنوز در دست خودم است.
ورزشکار نقره‌اي ايران در پارالمپيک در ادامه گفت: براي پنجمين‌بار است که در بازي‌هاي پارالمپيک شرکت مي‌کنم. پارالمپيک ميدان بزرگي است و من خوشحالم که در هر پنج دوره‌اي که در اين بازي‌ها به ميدان رفتم، موفق به کسب مدال شده‌ام. با اين حال از مربيان و مردم عذرخواهي مي‌کنم که در اين دوره طلا به دست نياوردم.
جوکار درباره احتمال خداحافظي از دووميداني گفت: بايد با مربيانم در اين باره مشورت کنم و ببينم امکان اينکه از دووميداني خداحافظي کنم وجود دارد يا نه؟ هرچند خودم دوست دارم در کنار خانواده‌ام باشم.
وي در پايان گفت: مدالم را به شهداي هسته‌اي تقديم مي‌کنم که مظلومانه شهيد شدند.

دیدگاه‌ها