کد خبر : 986339 | 17 شهریور 1391 ساعت 00:21 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

سیموئز:خوب نبودیم

دستیار کارلوس کی‌روش می‌گوید تیم ملی درمجموع بازی زیبا و دلچسبی را مقابل اردن ارایه نکرد اما کادر فنی به اهدافی که برای این مسابقه داشت، رسید.

سیموئز:خوب نبودیم
آنتونیو سیموئز در این‌باره به سایت فدراسیون فوتبال گفت: این دیدار را می‌توان به دو قسمت تقسیم کرد. در نیمه اول ما خوب ظاهر نشدیم. نتوانستیم فوتبال زیبا و دلچسبی ارایه کنیم و کلا عملکرد راضی کننده‌ای نداشتیم. شاید یکی از علت‌ها این بود که ما سخت تمرین کرده بودیم و بازیکنان در نیمه اول خسته به نظر می‌رسیدند. در نیمه دوم ما چند تعویض داشتیم و توانستیم بازی شاداب‌تری ارایه کنیم. کار دفاعی بهتری داشتیم اما از لحاظ انتقال توپ ضعیف کار کردیم اما با این‌حال موقعیت‌های خوبی را خلق کردیم و در دقایقی توانستیم حاکم بر توپ و میدان باشیم اما ضربه نهایی را خوب نزدیم که به گل برسیم.
وی در ادامه گفت: در مجموع نقاط ضعف و قوت در این دیدار داشتیم اما خوشبختانه هنوز زمان داریم که بتوانیم روی نقاط ضعف کار و آنها را برطرف کنیم و برای بازی مهم مقابل لبنان آماده بشویم. فراموش نکنیم که دیدار با اردن گامی برای اماده سازی تیم جهت دیدار اصلی ما با لبنان بود.
به نقل از ایسنا ،سیموئز افزود: بازی با اردن برای ما بسیار مهم بود چون می‌خواستیم نتیجه گیری‌هایی از آن داشته باشیم. به همین دلیل در میان اردو و تمرینات این دیدار را انجام دادیم. بازیکنان خسته بودند اما به نتایجی که هدف گذاری کرده بودیم، رسیدیم.
به گفته دستیار کی‌روش، یکی دیگر از دلایلی که تیم شاداب نبود و نتوانست بازی خوبی ارایه دهد نبودن شماری از بازیکنان کلیدی تیم بود که مصدوم یا محروم بودند . وي افزود: اين بازيکنان مصدوم می توان گفت نزدیک به 50 درصد تیم هستند و این مساله فشار زیادی به تیم می‌آورد. در کنار اینها بسیار امیدواریم که فدراسیون فوتبال بتواند کارهای اداری مربوط به رضا قوچان نژاد را به اتمام برساند و مجوز بازی او صادر شود زیرا می‌خواهیم مقابل لبنان از او استفاده کنیم . ارزش این دیدار و این نتیجه پایین تر از تمرینات و برنامه‌های ما بود چون هدف اصلی ما دیدار 21 شهریور مقابل لبنان و آماده سازی برای آن مسابقه است.

دیدگاه‌ها