کد خبر : 988397 | 06 مهر 1391 ساعت 11:45 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری:

فوتسال راه ساری برای بردبه ورامین می‌رود

مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری در آستانه بازی تیمش در برابر شهید منصوری قرچک گفت: برای برد و کسب سه امتیاز به ورامین می‌رویم.

فوتسال راه ساری برای بردبه ورامین می‌رود
سعید نجاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان داشت: بازی سختی در برابر قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در ورامین داریم که با با تلاش بازیکنان می‌توانیم در این بازی صاحب پیروزی شویم.
وی از حضور بازیکن راه ساری در رقابت‌های جام جهانی 2012 در تایلند خبر داد و افزود: محمود لطفی به عنوان کاپیتان و بازیکن ارزشمند راه ساری در این مسابقات است.
نجاریان متذکر شد: در کنار لطفی، جواد اصغری مقدم به عنوان دیگر بازیکن مازندرانی در ترکیب تیم ملی در رقابت‌ها جام جهانی قرار دارد که باید آبان ماه به دیدار حریفان بروند.
مدیرعامل راه ساری تصریح کرد: پس از برد هفته گذشته مقابل هلال احمر تبریز، بازیکنان روحیه خوبی دارند و در پی برد دیگری در خارج از خانه هستند.
وی تیم شهید منصوری قرچک را از تیم‌های باسابقه و قدرتمند لیگ برتر نام برد و یادآور شد: شهید منصوری قرچک با مدیریت خوبی که دارد از بازیکنان و کادر فنی قوی سود می‌برد و همچون سال‌های گذشته از مدعیان قهرمانی است.
نجاریان گفت: با توجه به حضور بازیکنان خوب و جوان تیم در آمادگی کامل به سر می‌برد تا با پیروزی تا حدودی به بالای جدول صعود داشته باشیم.
وی درباره مشکلات این تیم افزود: با توجه به اساسنامه وزارت راه و ترابری در قبال عدم حمایت مالی به تیم راه ساری، برای هزینه این باشگاه مشکلات مالی زیادی داریم.
مدیرعامل راه ساری اظهار داشت: به هواداران و دوستداران راه ساری قول می‌دهم که با توجه به مشکلات مالی زیاد در تیم، جایگاه راه ساری در پایان رقابت‌ها جزء تیم‌های بالای جدول باشد.
به گزارش فارس، تیم راه ساری از هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه امروز ششم مهر از ساعت 16 در سالن ورزشی شهدای هفتم تیر ورامین مهمان تیم شهید منصوری قرچک است.
ر اه ساری از هفت بازی گذشته خود سه پیروزی و چهار شکست دارد و با 9 امتیاز در رده ششم جدول 13 تیمی جای دارد.

دیدگاه‌ها