کد خبر : 989175 | 14 مهر 1391 ساعت 17:59 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

ردنپ خطاب به فردیناند:

تیم ملی انگلیس را فراموش کن

سرمربی پیشین تاتنهام رو به مدافع منچستریونایتد گفت باید حضور در ترکیب سه شیرها را فراموش کند.

تیم ملی انگلیس را فراموش کن
 بر اساس آخرین صحبت‌های روی هاجسون، سرمربی تیم ملی انگلیس در مورد وضعیت ریو فردیناند مشخص شده که این مدافع جایی در برنامه‌های آینده هاجسون ندارد.
هری ردنپ که پس از فابیو کاپلو به عنوان گزینه‌ نخست هدایت تیم ملی انگلیس بود، در نهایت نتوانست این عنوان را بدست گیرد و به جاری وی روی هاجسون هدایت سه شیرها به عهده گرفت.
ردنپ در این مورد شرایط مدافع منچستریونایتد گفت: آیا ریو فردیناند در این برهه از زندگی خود نیازی به حضور در تیم ملی انگلیس احساس می‌کند؟ تصور نمی‌کنم او به حضور در ترکیب سه شیرها نیازی داشته باشد. وی چندین سال دیگر می‌تواند در سطح بالایی فوتبال بازی کند. اگر برای انگلیس به میدان نرود، سال‌های بیشتری می‌تواند در ترکیب تیم باشگاهی خود حضور داشته باشد. او باید روی بازی‌های باشگاهی خود تمرکز کند و دلش به هیچ وجه برای بازی در تیم ملی تنگ نشود. او به دلیل آسیب دیدگی‌هایی که داشته نیز مدت‌ها است که برای تیم ملی به میدان نرفته است.
وی افزود: ریو اکنون باید شرایط بدنی خود را زیر نظر داشته باشد. او باید به بدنش توجه زیادی داشته باشد. او در برخی از دیدارهای این فصل خود در منچستریونایتد نیز مورد انتقاد قرار گرفته و نباید تصمیم‌های خنده‌داری بگیرد.

دیدگاه‌ها