کد خبر : 989325 | 16 مهر 1391 ساعت 14:08 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

اوسیک:

کانگورها نبایدبه هربازیکن خارجی اجازه ورود بدهند

به باور مربی آلمانی «کانگورها» لیگ حرفه‌ای استرالیا باید محلی برای فعالیت ستارگانی در حد و اندازه «آلساندرو دل‌پیرو» باشد.

کانگورها نبایدبه هربازیکن خارجی اجازه ورود بدهند
   به گزارش خبرگزاری فارس، فصل فوتبال باشگاهی استرالیا در حالی از روز جمعه آغاز شد که امسال ستارگان نامدار و البته پا به سن گذاشته‌ای همچون دل‌پیرو (اف.ث.سیدنی)، ‌امیل هسکی (نیوکاسل جتس) و شینجی اونو (وسترن سیدنی واندرز) بخت حضور و خودنمایی در این لیگ را پیدا کردند.
حضور این بازیکنان سبب شد تا شور و هیجان تازه‌ای در تیم‌های باشگاهی ایجاد شده بطوری که مسئولان از اکنون باید به فکر استخدام نیروهای دیگری برای ادامه بازی‌ها در فصل بعد باشند.
در این ارتباط «هولگر اوسیک‌» به عنوان مسئول تیم این کشور هشدار داده لیگ برتر کانگورها تنها باید بازیکنان با کیفیت را جذب کند و اجازه ورود به بازیکنان بی‌کیفیت را ندهد.
او گفت: اگر قرار است در این لیگ بازیکن خارجی داشته باشیم، فقط و فقط باید چنین نفراتی که قابلیت بالایی دارند حضور داشته باشند. این مسئله کمک زیادی به بسط و پیشرفت فوتبال داخلی می‌کند. از طرفی الگوهای بسیار خوبی برای بازیکنان جوان وجود دارد. با این حال شمار این گونه لژیونرها باید محدود باشد. نباید آنقدر زیاد باشند که جای پیشرفت استعدادهای جوان و بومی را بگیرند.
او ادامه داد: به نظرم ستاره‌ای مثل دل پیرو سال‌ها در کالچو ایتالیا امتحانش را به خوبی پس داده است. اگر قرار به جذب نفراتی خارجی است، تیم‌ها باید چنین بازیکنانی را مد نظر قرار دهند. تنها در این صورت است که بر کیفیت لیگ کشور افزده می‌شود.

دیدگاه‌ها