کد خبر : 990958 | 03 آبان 1391 ساعت 22:58 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

سایپا شمال از مس رفسنجان 3 امتیاز گرفت

تیم فوتبال سایپا شمال شامگاه امروز در ساری به سه امتیاز با ارزش رسید.

سایپا شمال از مس رفسنجان 3 امتیاز گرفت
 تیم فوتبال سایپا شمال شامگاه امروز در حضور حدود 500 تماشاگر خود در ساری به سه امتیاز با ارزش رسید.
دو تیم سایپا شمال و صنعت مس رفسنجان شامگاه چهارشنبه سوم آبان در ورزشگاه شهدای ساری به میدان رفتند که در نهایت تیم میزبان سایپا شمال موفق شد یک بر صفر حریفش را با شکست بدرقه کند.
دو تیم در نیمه نخست بازی خوب و تماشاگرپسندی را در زمین ارائه ندادند و بیشتر اوقات توپ توسط بازیکنان دو تیم در وسط میدان در گردش بود که البته تیم میزبان یکی، دو فرصت نیمه کاره روی دروازه حریف داشت.
دو تیم در نیمه نخست با تساوی بدون گل به رختکن رفتند تا در بین دو نیمه از صحبت‌های مربیان خود در نیمه دوم  سود ببرند.
با آغاز نیمه دوم این بازیکنان میزبان تیم سایپا شمال بودند که در کسب سه امتیاز حیاتی خانگی بودند که بارها روی دروازه صنعت مس حمله کردند تا اینکه در دقیقه 82 هادی ریاحی موفق شد از غفلت مدافعان صنعت مس رفسنجان نهایت بهره را ببرد و تنها گل بازی را وارد دروازه تیم مهمان کند.
بازیکنان تیم صنعت مس رفسنجان با دریافت گل در چند صحنه روی دروازه سایپا شمال حملاتی انجام دادند که با عکس‌العمل‌های خوب سید محمد حسینی سنگربان سایپا شمال مواجه شدند و این دروازبان مانع از گلزنی بازیکنان تیم مهمان شد.
قضاوت این بازی که برعهده غلامرضا مستقیم بود به دو بازیکن سایپا شمال و صنعت مس رفسنجان به خاطر دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج کرد.
در این بازی ریمی باگاری بازیکن خارجی صنعت مس رفسنجان در دقیقه 70 و سید عماد قاسمی بازیکن سایپا شمال در دقیقه 87 با دریافت کارت زرد دوم از داور مسابقه از زمین اخراج شدند.
همچنین داور این دیدار به مجتبی نوروزی بازیکن سایپا شمال و احمد امینی فرد و مهران امیر پناهی بازیکنان صنعت مس رفسنجان کارت زرد نشان داد.
در این بازی هدایت تیم سایپا شمال برعهده نادر دست‌نشان و همچنین سرمربی تیم صنعت مس رفسنجان نیز بر عهده بهمن فروتن از مربیان سابق شموشک نوشهر بود.
تیم سایپا شمال با این پیروزی جمع امتیازات خود را به عدد 9 رساند و با چند پله صعود از رده 14 به رده هفتم جدول رسید.

دیدگاه‌ها