کد خبر : 991309 | 07 آبان 1391 ساعت 16:59 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

خانی: ابومسلم در حد لیگ برتر نیست

بازیکن شاهین بوشهر گفت: بازیکنان تصمیم گرفتند تا پولشان را نگیرند به میدان نروند.

خانی: ابومسلم در حد لیگ برتر نیست

سعید خانی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به مشکلات مالی باشگاه شاهین بوشهر اظهار داشت: متأسفانه وضعیت خوبی نداریم، چرا که پول ما را هنوز نداده اند، اما با وجود تغییر مدیرعامل نتایج خوبی گرفته‌ایم. اعلام کرده‌ایم تا پول خود را نگیریم، بازی نخواهیم کرد و احتمالا مقابل الوند همدان به میدان نمی‌رویم.
وی ادامه داد: به اتفاق بازیکنان جلسه‌ای برگزار کردیم و تصمیم گرفتیم تا پولمان را نگیریم، برای این تیم تمرین و بازی نکنیم. 3 ماه است بدون پول بازی کرده‌ایم، چک اول ما برگشت خورد و تاریخ چک دوم نیز نزدیک است. حتی درصدی از حقوق خود را نیز هنوز نگرفته‌ایم.
بازیکن شاهین بوشهر با اشاره به کنار گذاشته شدنش از تیم ابومسلم مشهد در فصل گذشته خاطرنشان کرد: در آن زمان خداداد عزیزی تصمیم گرفت من و افشین دانشیان را کنار بگذارد. ما به تصمیم عزیزی احترام گذاشتیم، اما در بازی با ابومسلم شایستگی خود را ثابت کردیم و با گل دقیقه 88 بازی را بردیم.
خانی با اشاره به اینکه من و دانشیان برابر ابومسلم انگیزه زیادی برای درخشش داشتیم، افزود: می‌خواستیم به حرف و حدیث‌های پیش آمده خاتمه دهیم و خدا کمک کرد بازی خوبی انجام دادیم و برنده شدیم.
وی در مورد خداداد عزیزی و تیم ابومسلم هم گفت: تیمی که من از ابومسلم دیدم، فکر نمی‌کنم شانسی برای صعود به لیگ برتر داشته باشد. با این هزینه و امکانات انتظار بیشتری از تیم ابومسلم می‌رفت ولی این تیم در حد لیگ برتر نیست.
بازیکن شاهین بوشهر در پایان اضافه کرد: شاهین بوشهر پتانسیل حضور در لیگ برتر را دارد و بازی‌هایی هم که انجام دادیم بسیار سخت بود. شرایط بسیار خوبی داریم و اکثر بازی‌های ما در بوشهر است. در صورتی که پول تزریق شود، مطمئنم لیگ برتری می‌شویم.

دیدگاه‌ها