کد خبر : 991446 | 08 آبان 1391 ساعت 20:57 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

پس از شکست مقابل استقلال؛

پورمند: آیت‌الله‌زاده باید درباره محمد صحبت کند

مربی تیم فوتبال استیل‌آذین گهر درود، گفت: ‌درباره علیرضا محمد حرفی ندارم و باید آیت‌الله‌زاده جواب دهد.

پورمند: آیت‌الله‌زاده باید درباره محمد صحبت کند
 به نقل از خبرگزاری فارس، علیرضا پورمند در نشست مطبوعاتی پس از شکست 2 بر صفر مقابل استقلال در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: قطعا هیچوقت تیم بازنده از شرایط بازی راضی نیست، ولی برای چندمین بار مجبورم از مشکل اساسی که از روز اول با آن گریبانگیر بودیم بگویم. تیم از لحاظ نفرات کامل نیست و در بازی امروز نیز تنها 17 بازیکن داشتیم.
وی افزود: با این شرایط وضعیت بهتر نمی‌شود، بازیکنان ما با تمام وجود کار کردند اما باید تا نیم فصل با همین شرایط ادامه دهیم. ما هیچ ریسکی در بازی امروز انجام ندادیم، چون بچه‌های ما بسیار شجاع هستند. با برنامه بازی کردیم. اما دارایی ما همین بود.
وی خاطرنشان کرد: پتانسیل تیم استقلال از ما بهتر و بالاتر بود، با توجه به موجودی گهر توان ما همین است و انشاءالله تا نیم فصل اگر قانون دست ما را باز بگذارد و بازیکنی باشد سعی می‌کنیم بازیکنان جدید بگیریم.
وی افزود: ما از لحاظ بدنی مشکل نداشتیم. در بازی گذشته در چمن مصنوعی رشت به میدان رفتیم که به ضرر بچه‌های ما بود چون ما را خسته کرد.
وی در خصوص علت غیبت محمد گفت: در مورد این سؤال من حرفی نمی‌زنم و لطفا از آقای آیت‌الله‌زاده بپرسید.
وی افزود: مایلی کهن تازه 2 روز است به تیم ما اضافه شده است، باید بررسی شود کدام بازیکن در کجا به درد تیم ما می‌خورد. نمی‌دانم اصلا بازیکنی است که در حال حاضر به ما کمک کند یا خیر. امیدوارم که هر اتفاقی می‌افتد به نفع گهر باشد چون واقعا حیف است که این تیم به هدف خود در لیگ برتر نرسد.

دیدگاه‌ها