کد خبر : 992742 | 22 آبان 1391 ساعت 10:36 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

لابادیا:شکست ازهانوفر سخت وکشنده است

سرمربی تیم فوتبال اشتوتگارت باور دارد پس از یک نیمه بازی خوب و برتر در 45 دقیقه دوم جدال با هانوفر، شاگردانش افت و بازی برده را با باخت عوض کردند.

لابادیا:شکست ازهانوفر سخت وکشنده است

  «برونو لابادیا» که شب گذشته در هفته یازدهم بوندس‌لیگا تیمش 4 بر 2 در خانه مقابل هانوفر باخت، عنوان کرد: این شکست برای ما تلخ و کشنده است و سخت می‌توان هضم کرد. واقعاً تعجب می‌کنم که در 45 دقیقه اول بازی خارق‌العاده‌ای ارائه کردیم و بیشتر از آنچه سزاوارش بودیم، بدست آوردیم. ما حتی پس از وقت استراحت بین دو نیمه هم خوب کار کردیم، اما بتدریج در زمین رفتاری انجام دادیم که هانوفر آرزویش را داشت.

وی ادامه داد: پس از گذشت تنها چند دقیقه از شروع نیمه دوم بازی ما افت کرد و توپ‌های خیلی ساده‌ای را از دست دادیم. به این ترتیب انسجام تیمی اشتوتگارت بر هم خورد. به این خاطر متاسفم و پوزش می‌خواهم.

به گزارش فارس و به نقل از کیکر، در این دیدار که 50600 نفر در ورزشگاه مرسدس‌بنز‌ آره‌نا حضور داشتند، اشتوتگارت در نیمه اول با گل‌های دقیقه 21 و 37 «کریستیان گنتر» و «وداد ایبسویچ» از میهمانش پیش افتاد، اما هانوفر از دقیقه 57 نیمه دوم به بازی برگشت. در این هنگام آرتور سوبیچ ، مهاجم 22 ساله لهستانی،  گل نخست تیمش را زد. سپس یان شلادراف 65 (پنالتی)‌، محمد عبدالوایه 68 و 73 (پنالتی) برای هانوفری‌ها گلزنی کردند تا این تیم در مدت 33 دقیقه از بازنده به برنده تغییر چهره دهد.

اشتوتگارت اکنون با 13 امتیاز در پله دوازدهم جدول قرار دارد.

 

دیدگاه‌ها