کد خبر : 994373 | 10 آذر 1391 ساعت 09:47 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

نجاتی :

صبا با یک پیروزی به مرحله گروهی آسیا می‌رود

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: صبای قم با کسب یک پیروزی مستقیما به مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا می‌رود.

صبا با یک پیروزی به مرحله گروهی آسیا می‌رود
حسین نجاتی اظهار کرد: حضور صبای قم در مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا در فصل 2013 این رقابت‌ها قطعی شده است و از هم اکنون باید تمهیداتی جدی برای موفقیت در این رقابت‌ها بیاندیشیم.
وی ادامه داد: بعد از اینکه هفته گذشته اعلام شد ایران در مسابقات فصل جدید لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا سه نماینده در مرحله گروهی و یک نماینده در مرحله پلی آف دارد روز پنجشنبه جلسه نهایی کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز این مهم را تایید کرد.
سرپرست تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: در جلسه نهایی کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا که پیش از برگزاری مراسم انتخاب برترین‌های سال 2012 فوتبال آسیا در مقر این کنفدراسیون در شهر کولالامپور مالزی برگزار شد، روسای فدراسیون‌های کشورهای عضو AFC نیز حضور داشتند.
وی اضافه کرد: در این جلسه سهمیه 1+ 3 فوتبال ایران در مسابقات این فصل لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا صد در صد شد و بدین ترتیب تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، استقلال تهران و تراکتور سازی تبریز مستقیما در مرحله گروهی حضور می‌یابند.
نجاتی عنوان داشت: با توجه به اینکه تیم فوتبال صبای قم فصل قبل عنوان چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس را کسب کرد و بدین ترتیب چهارمین سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا به این تیم تعلق گرفت، صبا در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان به میدان می‌رود.
وی تصریح کرد: این موضوع برای تیم صبا و فوتبال قم یک اتفاق بسیار مهم و خوشایند است و حالا که فرصت حضور در مرحله پلی آف را به دست آورده‌ایم باید سعی کنیم از این موقعیت استثنایی به خوبی بهره ببریم، چرا که صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان عواید و دستاوردهای بسیار خوبی برای باشگاه و تیم فوتبال صبای قم به دنبال خواهد داشت.
سرپرست تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد: یکی از مزایای سهمیه پلی‌آف کشورمان در این رقابت‌ها این است که کشورهای دیگر در این بخش با یکدیگر بازی می‌کنند و پس از آن نماینده ایران که تیم فوتبال صبای قم است با برنده نهایی دیدار خواهد کرد و بدین این ترتیب صبای قم با یک پیروزی می‌تواند به مرحله گروهی لیگ قهرمانان برسد.

دیدگاه‌ها