کد خبر : 995879 | 25 آذر 1391 ساعت 12:21 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

رهقی:تیم‌ها در مشهد امنیت ندارند

سرپرست تیم فوتبال پیکان با انتقاد به اتفاقات پایانی بازی مقابل ابومسلم گفت: تیم‌ها در مشهد امنیت جانی ندارند.

رهقی:تیم‌ها در مشهد امنیت ندارند
رضا رهقی در گفت و گو با خبرنگار فارس در مورد شکست 2 بر صفر مقابل ابومسلم در جام حذفی گفت: بازی در جریان مسابقه بسیار خوب و روان دنبال می شد اما متاسفانه دیگر از میزبانی گرم ابومسلم و مشهدی ها همه خبر دارند و می دانند با حریفان چه برخوردی می کنند!
وی در مورد درگیری هایی که پس از پایان این مسابقه بوجود آمد عنوان کرد:‌ بازی هر چند به دلیل تک حذفی بودن حساسیت زیادی داشت اما در جریان مسابقه هیچ مشکلی به وجود نیامد. با وجود قبول شکست، طبق قانون مسابقات بازیکنانمان را برای دست دادن به حریف پس از سوت پایانی به وسط زمین فرستادیم اما متاسفانه از بیرون زمین برخی تماشاگران، عکاسان و توپ جمع کن وارد زمین شدند و به زد و خورد با بازیکنان ما پرداختند. حتی عده‌ای از افراد حاضر در کنار زمین به درواز‌ه بان برزیلی ما که فارسی را به طور کامل بلد است فحاشی های بسیار رکیک کردند.
رهقی تأکید کرد:‌ در واقع برخی تیم ها در مشهد امنیت جانی ندارند. سال گذشته نیز در بازی مقابل ابومسلم در مشهد در پایان مسابقه چنین مشکلی در حال به وجود آمدن بود که خدا را شکر ختم به خیر شد. در بازی روز گذشته افرادی که از بیرون وارد شدند این مشکل را ایجاد کردند چرا که تنها چند عضو نیروی انتظامی در استادیوم حاضر بودند و حتی یک نفر از اعضای یگان ویژه در ورزشگاه حضور نداشتند. اگر یگان ویژه حاضر بود چنین مشکلی به وجود نمی آمد. متاسفانه این مشکل سال هاست که در مشهد وجود دارد. گزارش ناظر بازی در مورد اتفاقات این بازی وجود دارد اما مطمئنا ما هم به این موضوع اعتراض خواهیم کرد.
سرپرست تیم پیکان در مورد اینکه آیا بازیکن جدیدی جذب خواهند کرد گفت: تا کنون آشنا،حقی، ماکسیمو و نصاری را به تیم اضافه کردیم. برای پست مهاجم به دنبال جذب یکی دو بازیکن دیگر هستیم. این بازیکنان به احتمال فراوان ایرانی هستند چرا که سه سهمیه خارجی ما پر شدند تنها یک سهمیه بازیکن آسیایی داریم که جذب چنین بازیکنی از سوی ما بسیار بعید است.
وی در مورد اینکه آیا بازیکن دیگری از تیم پیکان جدا خواهد شد خاطر نشان کرد: فردا جلسه ای با حضور اعضای کادر فنی برگزار و در این ارتباط هم بحث خواهیم کرد. به احتمال فراوان نام محمد گرجی را از لیست خارج خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها