کد خبر : 996406 | 30 آذر 1391 ساعت 09:55 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

گردانی:

تراکتورسازی را به دیگر پیشنهادها ترجیح دادم

بازیکن میانی سابق تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: تراکتورسازی را به دیگر پیشنهادهای داده شده از سوی تیم های لیگ برتر فوتبال ترجیح دادم.

تراکتورسازی را به دیگر پیشنهادها ترجیح دادم
حبیب گردانی در گفت و گو با ایرنا افزود: از چند تیم لیگ برتری از جمله سایپای البرز، پیشنهادهای خوبی داشتم اما تراکتورسازی تبریز را به خاطر علاقه ای که به آن دارم، انتخاب کردم.
وی گفت: پیش از پیوستن به تراکتورسازی، با تیم سایپا به توافق رسیده بودم و رضایت باشگاه شهرداری تبریز را نیز برای حضور در این تیم کسب کرده بودم اما زمانی که از سوی باشگاه تراکتورسازی با من تماس گرفتند، موضوع پیوستن به سایپا را منتفی کردم.
گردانی افزود: امیدوارم بتوانم برای تیم تراکتورسازی تبریز موثر باشم و برای قرار گرفتن در ترکیب و یاری این تیم در تحقق اهدافش تلاش خواهم کرد.
جاناتان داسیلوا پریرا بازیکن برزیلی تیم تراکتورسازی تبریز نیز در خصوص دلیل پیوستنش به این تیم به ایرنا گفت: تراکتورسازی تبریز، تیم بزرگی است و هواداران زیادی دارد، از این رو تصمیم گرفتم در ادامه زندگی فوتبالی ام، این تیم را انتخاب کنم.
وی با ابراز خوشحالی از حضور در تیم تراکتورسازی تبریز افزود: در هفته های اول سعی خواهم کرد، خودم را با تیم هماهنگ کنم و سپس در ترکیب اصلی قرار گیرم.
تاکنون احسان حاج صفی، فرزاد حاتمی، آنسلمو کاردوسو گوانزلس و ژائو ویلا هر دو از پرتغال از تیم تراکتورسازی تبریز جدا شده اند.
این تیم در مدت زمان باقیمانده از فصل نقل و انتقالات می تواند دو بازیکن خارجی، یک بازیکن زیر 23 سال، دو بازیکن لیگ برتر و یک بازیکن سهمیه فیفا را جذب کند.

دیدگاه‌ها