کد خبر : 996783 | 03 دی 1391 ساعت 21:23 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

چیوو: می‌خواهم در اینتر به فوتبالم پایان دهم

کریستین چیوو، مدافع اینترمیلان اعلام کرد قصد دارد بقیه دوران فوتبال خود را در اینترمیلان و سری آ ایتالیا سپری کند.

چیوو: می‌خواهم در اینتر به فوتبالم پایان دهم
مدافع ملی پوش رومانیایی باشگاه اینترمیلان در سال 2007 توسط مسئولان اینتر در ازای شانزده میلیون یورو از آاس رم خریداری شد. چیوو در پیروزی اینترمیلان و قهرمانی این تیم در فصل دو هزار و هشت، دو هزار و نه و دو هزار ده سری آ و همچنین قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا در فصل دو هزار و ده نقش مهمی ایفا کرد.
بازیکن سی و دو ساله رومانیایی اینتر که تا کنون هفتاد و پنج بازی با پیراهن تیم ملی کشورش به میدان رفته است، در پاسخ به سوالی درباره آینده ورزش خود گفت بقیه دوره فوتبال خود را در اینتر خواهد گذراند. وی تاکید کرد اگر مسئولان باشگاه اینتر نخواهند من را کنار بگذارند، خواسته شخص من این است که در این تیم بمانم.
وی افزود من در اینتر راحت و خوشحال هستم و مقامات باشگاه نیز از من رضایت دارند به همین خاطر می خواهم فوتبالم را در اینتر به پایان برسانم.بازیکن ملی پوش رومانیایی اینتر قادر است در پست های دفاع میانی، دفاع چپ و هافبک دفاعی در میانه میدان بازی کند.
از زمانی که اینتر در دوم اوت گذشته در برابر هاجوک اسپلیت در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید، چیوو به علت مصدومیت از ناحیه انگشت پا نتوانسته است تیمش را همراهی کند. وی در این باره گفت چهار ماه اخیر برای من دشوار بود اما حالا احساس بهتری دارم.

دیدگاه‌ها