کد خبر : 997055 | 06 دی 1391 ساعت 13:12 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازی در این شهر را به خاطر مردم تحمل می‌کنیم

امانی: مشکلات دورود زیاد است

قائم‌مقام باشگاه راه‌آهن گفت: مشکلات ورزشگاه دورود بسیار زیاد است و مسئولان باید همت کنند تا این مسائل را برطرف کنند.

کاظم امانی در خصوص شکست روز گذشته راه‌آهن برابر نفت تهران عنوان کرد: روز گذشته بهترین فرصت را داشتیم تا به صدر جدول برویم. تمام تیم‌ها به نفع ما بازی کردند، اما خودمان نتوانستیم به برتری دست یابیم. این امتیازات را که از دست می‌دهیم در آینده حسرت آنها را خواهیم خورد.
وی ادامه داد: پس از اینکه پنالتی‌ خود را از دست دادیم بازیکنان روحیه خود را از دست دادند. همچنین 4بازیکن ما نیز هماهنگ نبودند. می‌توانستیم با پیروزی به صدر جدول برویم که این اتفاق رخ نداد.
«روز گذشته عده‌ای در ورزشگاه حضور داشتند که با فریاد با بازیکنان صحبت می‌کردند و به جای سرمربی، نکات فنی را به آنها گوشزد می‌کردند. علی دایی در واکنش به این موضوع اعلام کرد که او نمی‌تواند با تماشاگران برخورد کند و باید از بیرون اجازه ندهند تا به ورزشگاه بیایند.»
قائم‌مقام باشگاه راه‌آهن در واکنش به این موضوع گفت: بحث خاصی در این زمینه وجود نداشته است. باید با مسئولان ورزشگاه و همچنین نماینده خودمان و لیدرهایی که حضور دارند جلسه بگذاریم تا تصمیم بگیریم دخالت‌های بی‌جا صورت نگیرد. البته فکر نکنم مشکل حادی وجود داشته باشد که باعث بروز مشکل شود.
امانی در مورد میزبانی دورود در بازی راه‌آهن برابر گهر تصریح کرد: متأسفانه یا خوشبختانه اولین بازی لیگ برتر که قرار است در دورود برگزار شود به ما رسیده است، این بازی قرار بود در کرج برگزار شود اما در آخرین تماسی که با مسئولان سازمان لیگ داشتم آنها دورود را برای این دیدار انتخاب کرده‌اند.
وی درباره مشکلات این شهر افزود: گهر مشکلات زیادی دارد اما سازمان لیگ چنین تصمیمی گرفته و ما هم از آن تبعیت خواهیم کرد. ما به بروجرد خواهیم رفت و در آنجا اسکان خواهیم یافت.
قائم‌مقام باشگاه راه‌آهن در مورد احتمال بارندگی و تعویق بازی گفت: قطعاً باید 24 ساعت صبر کنیم. چاره‌ای نداریم، فدراسیون چنین تصمیمی گرفته و باید همه به این موضوع تن دهیم. همه باید همکاری کنیم تا مسائل حل شود.
امانی یادآور شد: از این بابت که دورود میزبان مسابقات است باعث خوشحالی است زیرا مردم این شهر حق دارند که تیم خود را تشویق کنند اما از طرف دیگر باید امکانات حداقلی برای بازی لیگ برتر فراهم باشد. ما این موضوع را تحمل می‌کنیم زیرا قسمتی از مردم ایران می‌خواهند از حق خود استفاده کنند اما مسئولین هم باید همت کنند تا هرچه زودتر شرایط ورزشگاه مهیا شود.

دیدگاه‌ها