کد خبر : 997938 | 16 دی 1391 ساعت 17:30 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

پاس ظرفیت صعود به لیگ برتر را دارد

دروازه‌بان پاس با اشاره به اینکه این تیم ظرفیت صعود به لیگ برتر را دارد، گفت: اگر پاس به لیگ برتر صعود نکند باید افسوس خورد؛ حیف است که این تیم در لیگ یک بماند.

پاس ظرفیت صعود به لیگ برتر را دارد
مسعود غلامعلی زاد شرایط تیم پاس را خوب دانست و اظهار داشت: تیم در نیم‌فصل، اردویی در تهران برگزار و تمرینات بسیاری را انجام داد، ولی نتیجه‌ای که مقابل شهرداری تبریز گرفت باب میل ما نبود، با وجودی که در برابر تیم شهرداری خوب ظاهر شدیم، اما نتوانستیم امتیاز لازم را کسب کنیم.
وی درباره شرایط بدنی خود افزود: با توجه به اردویی که در تهران داشتیم شرایط بدنی بنده بسیار خوب است و سعی می‌کنم همیشه خود را آماده نگه دارم.
دروازه‌بان تیم پاس همدان با بیان اینکه «فرانو» مربی خوبی بود؛ گفت: از ایشان چیزهای زیادی یاد گرفتم و به نظر بنده فرانو مربی خوبی بود.
وی با اشاره به شش باخت تیم، از اینکه پاس شادابی هفته‌های گذشته را نداشته، سخن گفت و ادامه داد: در یک باخت همه تیم مقصر هستند.
غلامعلی‌زاد ابراز داشت: تمام سعی بازیکنان و کادر فنی این است که از این هفته قدرت واقعی پاس را به رخ حریفان بکشیم و همه تیم با هم یکدل و هم‌قسم شده‌اند که در برابر حریفان قوی ظاهر شده و امتیازات لازم را کسب کنیم.
وی درباره جلیل احمدی، دروازه‌بان تیم پاس نیز گفت: بنده قبل از اینکه با جلیل رقیب باشم با ایشان رفیق هستم و فرقی هم نمی‌کند که چه کسی در چارچوب بایستد، مهم در اصل موفقیت پاس است و هر که عملکرد بهتری داشته باشد در درون دروازه می‌ایستد.
دروازه‌بان پاس همدان با اشاره به اینکه پاس ظرفیت صعود به لیگ برتر را دارد بیان کرد: حیف است که تیم پاس به لیگ برتر صعود نکند، با توکل به خدا و حمایت هواداران پاس را به لیگ برتر برمی‌گردانیم.
وی در پایان درباره بازی این هفته برابر شهرداری تبریز اظهار داشت: این بازی قطعاً برای ما بسیار حساس و حیاتی است ولی ما در این بازی محکوم به برد هستیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم که با دست پر از زمین خارج شویم اگر اتفاق خاصی نیفتد مطمئن باشید سه امتیاز این دیدار برای پاس است.

دیدگاه‌ها