کد خبر : 998012 | 17 دی 1391 ساعت 11:39 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرپرست گهر:

پرسپولیس نپذیرفت در دورود با ما بازی کند

سرپرست گهر دورود صحبت‎های مدیرعامل پرسپولیس در برنامه 90 را مناسب نمی‎داند.

پرسپولیس نپذیرفت در دورود با ما بازی کند
محمد یاراحمدی با اشاره به لغو دیدار گهر-پرسپولیس، اظهار کرد: به تعویق افتادن این بازی به نفع ما بود چون پرسپولیس به لحاظ شرایط روحی و روانی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و جابه‎جایی‎های این تیم هم شرایط‎شان را بهتر کرده است.
به گزارش ایسنا ، وی با اشاره به این‎که در بازی رفت به خاطر آماده نبودن شرایط گهر ورزشگاه آزادی میزبان بود و قرار بود بازی برگشت در دورود برگزار شود، خاطرنشان کرد: در جلسه هماهنگی قبل از بازی به سرپرست پرسپولیس پیشنهاد دادم که این دیدار در دورود برگزار شود اما ایشان موافقت نکرد.
یاراحمدی تصریح کرد: آقای شیرینی می‎گفت چون بازی با استقلال و راه‎آهن را در دورود دیده‎ایم و از جو ورزشگاه چیزهایی شنیده‎ایم و همچنین با توجه به چند بازی اخیر که گهر خوب عمل کرده صلاح نمی‎دانیم این بازی در دورود برگزار شود.
سرپرست گهر با بیان این‎که تمرینات تیم را تا روز دوشنبه تعطیل کرده‎ایم، گفت: چون تا بازی با پیکان 8 روز وقت داشتیم کادر فنی ترجیح داد تمرینات چند روز تعطیل شود. با توجه به شرایط خوبی که داریم برای کسب 3 امتیاز به مصاف پیکان می‎رویم.
وی در ادامه با اشاره به اظهارات مدیرعامل پرسپولیس در برنامه 90، گفت: به هیچ وجه آقای رویانیان پول غذا و کرایه اتوبوس گهر را نداده است. روز بازی با پرسپولیس، ایشان "مهاب" را به عنوان یک اسپانسر به ما معرفی کرد که نام آن را روی پیراهن درج کردیم و 20 میلیون تومان برای این تبلیغ به ما دادند که خیلی هم کم بود. حتماً رویانیان آن پول را به حساب خودش نوشته است.
یاراحمدی با تأکید بر این‎که بیان این صحبت‎ها در تلویزیون پسندیده نیست، یادآور شد: آقای رویانیان موقعی که شهرداری دورود مالک گهر بود 250 میلیون تومان به ما قرض داد که هنوز این پول پس داده نشده است. حالا اگر راست می‎گوید و قصد کمک کردن به تیم‎ها را دارد این مبلغ را پس نگیرد!
سرپرست گهر تاکید کرد: اگر مدیرعامل باشگاهی آن‎هم پرسپولیس به تیمی کمک می‎کند نباید آن را رسانه‎ای کند زیرا بذل و بخشش و اعلام آن، نهایت کم‎لطفی است.

دیدگاه‌ها