کد خبر : 999155 | 30 دی 1391 ساعت 08:42 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

نجاریان:به رأی کمیته انضباطی اعتراض داریم

مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری درباره محرومیت تیمش از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون اعتراض داریم.

نجاریان:به رأی کمیته انضباطی اعتراض داریم
سعید نجاریان پس از تساوی مقابل شرکت ملی حفاری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس افزود: دو تیم بازی قابل قبولی را ارائه دادند که اگر کمی شانس داشتیم سه امتیاز بازی بیرون از خانه برای ما بود.
وی ادامه داد: در روزی که سه بازیکن اصلی خود را در ترکیب نداشتیم به نتیجه خوبی دست یافتیم.
مدیرعامل راه ساری اظهار داشت: در بازی مقابل شرکت ملی حفاری اهواز محمود لطفی، ایمان احمدی و عماد محمدی به خاطر مصدومیت حضور نداشتند که به یک امتیاز با ارزش رسیدند.
نجاریان گفت: در حالی به نتیجه مساوی در یک بازی خارج از خانه دست یافتیم که دو بر یک از میزبان خود جلو بودیم.
وی با اشاره به دریافت گل تساوی تیمش در 30 ثانیه آخر بازی اظهار داشت: اگر در این دیدار بازیکنان راه ساری کمی دقت می‌کردند و در ثانیه‌های پایانی خوش‌شانس بودیم، کسب سه امتیاز این بازی دور از دسترس نبود.
مدیرعامل راه ساری افزود: کادر فنی و بازیکنان جوان و بومی را در ترکیب خود داریم که بازیکنان هفته به هفته هماهنگ‌تر و آماده‌تر مقابل حریفان ظاهر می‌شوند.
نجاریان در پایان درباره محرومیت تیمش از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون اعتراض داریم و تلاش خواهیم کرد که جلسه انضباطی زودتر برگزار شود و بازی با گاز خوزستان با حضور تماشاگران ساروی نیز برگزار شود.
گفتنی است، تیم راه ساری از هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شامگاه جمعه 29 دی در برابر میزبان خود شرکت ملی حفاری اهواز به تساوی دو بر دو رسید.
راه ساری با این تساوی 19 امتیازی شد و همچنان در رده نهم جدول جای دارد.

دیدگاه‌ها