کد خبر : 999168 | 30 دی 1391 ساعت 10:16 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

حقی: ملکیان از عملکرد تیم ناراحت بود

هافبک تیم فوتبال پیکان تهران گفت: بازیکنان جریمه نشدند و فقط ملکیان از عملکرد تیم ناراحت بود.

حقی: ملکیان از عملکرد تیم ناراحت بود
داود حقی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در مورد شکست 3 بر 1 پیکان مقابل نفت تهران گفت: گل زود هنگامی که در ابتدای بازی دریافت کردیم شیرازه تیم ما را بهم زد و باعث شد از لحاظ روحی دچار افت شویم، ما بازی را خوب آغاز کردیم و موقعیت هایی داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم. در شروع نیمه دوم نیز گل دیگری را دریافت کردیم وقتی هم قصد جبران نتیجه را داشتیم بار دیگر روی ضد حمله گل سوم را خوردیم تا امتیازات این بازی را از دست بدهیم.
وی در مورد اینکه چرا پیکان چنین افتی کرده است، اظهار داشت: احساس می‌کنم مشکلات زیادی در تیم وجود دارد از لحاظ تیمی و نفراتی که در تیم حضور دارند شرایط بدی نداریم، آن زمان که در راه آهن بودم بازیکنانمان در این سطح نبودند اما در نهایت توانستیم تیم را در جدول حفظ کنیم، برخی مشکلات قابل بازگو کردن نیستند و مدیران تیم ها باید در مورد آنها نظر بدهند.
حقی در مورد عملکرد خودش در تیم پیکان خاطرنشان کرد: من در نیم فصل دوم به این تیم آمدم و تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم عملکرد خوبی ارائه دهم البته نمی‌توانم خودم در این ارتباط نظری بدهم و باید کادر فنی درمورد عملکردم توضیح دهد.
هافبک پیکان درمورد اینکه روز گذشته ویسی استرس زیادی داشت و در طول مسابقه به بازیکنان اعتراض می‌کرد، گفت: انسان وقتی توقعی دارد به این خاطر که برخلاف آن عمل می‌کنند ناراحت می‌شود، بازیکنان ما همه ویسی را می‌شناسند و می‌دانند او چه قلب رئوفی دارد به هرحال استرس زیاد بازی فشار زیادی را روی ایشان ایجاد کرده بود.
حقی در مورد اینکه بصیرت اعلام کرده مبعلی دچار مشکلی شده که در این دیدار به میدان نرفته و آیا این اتفاقات به این تیم ضربه وارد نمی‌کند، عنوان کرد: من بازیکن تیم هستم و در این ارتباط نمی‌توانم صحبت کن ، در مورد این مسئله مسئولان تیم باید نظر بدهند.
حقی درمورد جلسه‌ای که در پایان مسابقه مقابل نفت با حضور مدیرعامل برگزار شد و اینکه آیا آنها جریمه شدند، گفت: جلسه خاصی نبود و بازیکنان جریمه نشدند. آقای ملکیان از عملکرد تیم ناراحت بودند و در این جلسه توضیحاتی به بازیکنان دادند ، امیدوارم از هفته آینده تیم مان بتواند نتایج خوبی بگیرد و از این شرایط خارج شود.
وی تأکید کرد: انسان با امید زنده است، ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در ادامه به موفقیت برسیم. خیلی از تیم‌ها که اکنون در رده دوم و سوم قرار دارند مربیانشان تا آستانه اخراج پیش رفتند اما اکنون نتایجی گرفتند که در جایگاه خوبی قرار دارند، امیدوارم تیم ما از این شرایط روحی ، روانی بدی که قرار گرفته خارج شود و در ادامه عملکرد بهتری را ارائه کند.

دیدگاه‌ها