کد خبر : 1615620 | 13 خرداد 1398 ساعت 18:24 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

2 ستاره گرانقیمت؛ هدیه یوونتوس به ساری

مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی چلسی، احتمالا به زودی به عنوان سرمربی جدید یوونتوس معرفی خواهد شد.

2 ستاره گرانقیمت؛ هدیه یوونتوس به ساری

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی مکس آلگری نام های زیادی به عنوان سرمربی احتمالی جدید یوونتوس معرفی شدند اما در نهایت به نظر می رسد مائوریتسیو ساری فاصله ای تا نیمکت بیانکونری ندارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او به زودی به عنوان سرمربی جدید یوونتوس معرفی خواهد شد.

 

1407837

 

اما نشریه ایتالیایی توتو اسپورت امروز مدعی شد دو ستاره سری آ در لیست خرید ساری برای فصل بعد قرار دارند. با توجه به خداحافظی آندره ا بارزالی و جدایی قریب الوقوع مارتین کاسرس، یوونتوس به دنبال تقویت ترکیب دفاعی خود است و اگرچه نام این تیم برای خرید ماتیاس دی لیخت مطرح شده است، اما کالیدو کولیبالی، مدافع تنومند ناپولی، اولین گزینه ساری برای خط دفاعی بیانکونری خواهد بود اما قیمت وی حداقل 100 میلیون یورو است.

 

ساری از دوران حضور در ناپولی با کولیبالی رابطه خوبی داشته و قصد دارد وی را متقاعد به انتقال به تورین کند؛ انتقالی که البته با توجه به رابطه بد دو باشگاه برای مدافع ناپولی آسان نخواهد بود.

 

همچنین سرگی میلینکوویچ ساویچ، هافبک صربستانی و جوان لاتزیو دیگر گزینه مدنظر ساری برای تقویت خط میانی است. در روزهای اخیر اخباری در مورد توافق شخصی ساویچ با مدیران یوونتوس منتشر شده اما بیانکونری حداقل برای خرید او باید 100 میلیون یورو پرداخت کند که همین موضوع انتقال این هافبک 22 ساله به تورین را دشوار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها