کد خبر : 1624063 | 24 تیر 1398 ساعت 16:49 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل فنی یا ...؟

ماجرای حذف ایران از رنکینگ لیگ قهرمانان چیست؟

سایت های معتبری مانند ترانسفر مارکت و البته سایت فدراسیون فوتبال آسیا نام ایران را حذف کردند.

ماجرای حذف ایران از رنکینگ لیگ قهرمانان چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که فدراسیون فوتبال ایران با ترتیب دادن یک دیدار دوستانه میان تیم ملی و تیم امید به دنبال فراهم کردن شرایط مناسبی برای این دو تیم و انجام تدارک لازم بود، یک اتفاق شوک آور باعث شد تا ابهامات زیادی ایجاد شود. ابهاماتی که توضیح مسئولان فدراسیون فوتبال درباره آن می تواند خیلی سریع به رفع ابهامات کمک کند.


فدراسیون فوتبال آسیا در سایت رسمی خود نام کشور ایران را از جدول رده بندی برای تیم های باشگاهی حذف کرد و دقایقی بعد برخی سایت های معتبر نیز این اقدام را تکرار کردند؛ اقدامی که هنوز دلیل آن به صورت واضح و مشخص معرفی نشده است.


در ساعات ابتدایی امروز بود که فدراسیون فوتبال اعلام کرد در نامه ای خطاب به فدراسیون جهانی اعلام کرده که تمهیدات لازم برای ورود بانوان به ورزشگاه ها در حال انجام است و البته ساعاتی بعد اعلام شد که دیدار دوستانه تیم ملی و تیم امید پشت درهای بسته برگزار می شود؛ اقداماتی که بررسی و تطبیق آنها با اتفاقات امروز تنها این شائبه را ایجاد می کند که فدراسیون در حال انجام تلاش های نهایی برای حل یکی از مشکلات بزرگ خود است.


حذف نام فوتبال ایران از سایت فدراسیون فوتبال آسیا اگر با خبر تعلیق همراه شود، شوک بزرگی برای فوتبال ایران در سال انتخابی المپیک است که می تواند حتی باعث عدم حضور تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و حذف ایران از مقدماتی جام جهانی شود.

 

نکته کلیدی اما در این میان این است که در گذشته که فوتبال عراق و کویت تعلیق بودند، فدراسیون فوتبال آسیا نام این دو کشور را در فهرست قرار می داد اما با توضیحی در این باره اعلام می کرد که این دو کشور به دلیل تعلیق اجازه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را ندارند و باید امیدوار باشیم تا حذف نام فوتبال ایران تنها یک اشتباه فنی باشد.

دیدگاه‌ها