کد خبر : 1591418 | 24 بهمن 1397 ساعت 18:55 | 31.1K بازدید | 0 دیدگاه

برونو جنسیو:

خوب می دانم که چگونه مسی را مهار کنیم

سرمربی لیون معتقد است که خودش و تیمش توانایی مصاف با تیم های بزرگی چون بارسلونا را دارند.

خوب می دانم که چگونه مسی را مهار کنیم

به گزارش "ورزش سه"، لیون که در لیگ فرانسه پس از لیل، نزدیک ترین تعقیب کننده پی اس جی محسوب می شود، در دور گروهی لیگ قهرمانان توانست در گروه منچسترسیتی دوم شده و راهی مرحله یک هشتم نهایی شود. بر حسب قرعه، لیون حالا باید به مصاف بارسلونای بزرگ برود. دیدار رفت دو تیم، هفته آینده در ورزشگاه ژرلاند برگزار خواهد شد.

 

 

1381749

 

 

برونو جنسیو، سرمربی لیون که در دوران فوتبالش بازیکن شناخته شده ای نبود؛ ولی در طی ده فصل 172 بازی برای لیون انجام داد، در مورد دشواری های مصاف با بارسلونا و خصوصا مهار مسی گفت:« پیش از این با منچسترسیتی و پپ گواردیولا روبرو شده ایم و مغلوب نشدیم(پیروزی در زمین سیتی و تساوی در لیون).  بله؛ در خودم توانایی مصاف با مربیانی چون گواردیولا را می بینم. معتقدم از زمانی که هدایت لیون را بر عهده گرفتم، کاملا پیشرفت کرده ام. حالا راه مقابله با مربیان سرشناس را می دانم.»

 

جنسیو ادامه داد:« مسی؟ برای مهار او برنامه دارم و به خوبی می دانم چگونه و با چه استراتژی برابر بارسا قرار بگیریم. برای مهار مسی باید تیمی عمل کنیم. نیازی به استفاده از یک بازیکن خاص برای متوقف کردن مسی نیست.

باید کاری کنیم که نقش مسی در جریان مسابقه کم و کمتر شود. باید میانه زمین مان را قدرتمندتر کرده و همواره مسی در احاطه چند بازیکن باشد. اگر یک نفر را مامور مهار مسی کنم؛ بالاخره در یک لحظه از توانایی هایش استفاده کرده و تفاوت ها را رقم می زند.»

 

 

دیدگاه‌ها