کد خبر : 1612889 | 30 اردیبهشت 1398 ساعت 21:55 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

آقای خاص راهی تورین می شود؟

گزینه عجیب کریس رونالدو برای هدایت یوونتوس!

نشریات ایتالیایی مدعی شدند ژوزه مورینیو، سرمربی پرافتخار پرتغالی، گزینه مورد علاقه کریستیانو رونالدو برای یوونتوس است.

گزینه عجیب کریس رونالدو برای هدایت یوونتوس!



به گزارش "ورزش سه"، نام های فراوانی در روزهای اخیر برای هدایت یوونتوس در فصل بعد مطرح شده و نشریات ایتالیایی همگی معتقدند در این میان نظر کریستیانو رونالدو نیز در انتخاب سرمربی جدید بیانکونری تاثیرگذار است.

 

امروز دو نشریه گاتزتا و توتو اسپورت اعلام کردند ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی گزینه مورد علاقه رونالدو برای هدایت بیانکونری است. رونالدو و مورینیو در سه فصل حضور در رئال مادرید روزهای درخشانی را کنار هم سپری کردند اما در همان مقطع نیز اخباری در مورد اختلافات بین این دو شنیده می شد و در این میان ژرژ مندس، مدیر برنامه مورینیو و رونالدو نیز علاقمند به رخ دادن این اتفاق است.

 

1407429

 

طبق این اخبار هم رونالدو و هم مندس از یوونتوس خواسته اند تا مورینیو را به عنوان مربی جدید تیم انتخاب کند. به نظر می رسد کریستیانو رونالدو است که اختلافات خود را در رئال مادرید با مورینیو کنار گذاشته و در این مقطع از انتصاب هموطن خود حمایت می کند.

 

با ورود مورینیو که در لیگ قهرمانان کارنامه موفقی داشته، شانس بیانکونری برای فتح این رقابت ها افزایش خواهد یافت و شاید سرمربی پرتغالی که اخیرا بارها تاکید کرده جولای دوباره به عرصه مربیگری باز خواهد گشت، سرمربی بعدی یوونتوس باشد.

 

در این میان شاید تنها مشکل رابطه نه چندان خوب او با هواداران یوونتوس است که در جریان دیدار لیگ قهرمانان برگشت یونایتد در تورین و با ژست خاص مورینیو بعد از پیروزی تیمش شکرآب تر از همیشه شده است.

دیدگاه‌ها