کد خبر : 1604314 | 23 فروردين 1398 ساعت 19:22 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

برد گیلک‌ها با دبل مهرداد و شوت دیدنی

احیای بایرامی با اسم رمز تراکتور

مهاجم گلزن و سابق تراکتوری ها در بازی امروز توانست با نقش مهم خود در ترکیب سپیدرودی ها سه امتیاز حساس را از تبریزی ها بگیرد.

احیای بایرامی با اسم رمز تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی قبل از آغاز دیدار سپیدرود و تراکتورسازی، نادر دست نشان نام 11 بازیکن اصلی خود را برای دیدار برابر تراکتورسازی اعلام کرد. او برای این بازی از دو بازیکن در پیکان خط حمله تیم خود استفاده کرد و بدین ترتیب به میدان رفتن حسین شنانی و مهرداد بایرامی در این بازی نشان می داد که دست نشان در این بازی سفت و سخت به دنبال گلزنی است و بدین ترتیب تصمیم ندارد سه امتیاز حساس این بازی خانگی را از دست بدهد.

 

با توجه به بازی گیلانی ها برابر تراکتور می شد حدس زد که مهرداد بایرامی به عنوان یکی از بازیکنان سابق تیم تراکتورسازی به میدان خواهد رفت اما انصافا این بازی دیدنی از مهاجم اردبیلی فوتبال ایران را نمی شد حدس زد! بایرامی از همان ابتدای بازی نشان داد با انگیزه ای دوچندان نسبت به بازی های قبلی به میدان آمد چرا که در دومین دقیقه بازی با تیزهوشی توانست توپ دروازه بان تراکتور را برای خود کند و با ضربه ای دقیق دروازه تراکتوری ها را باز کند.
بایرامی که پیش از این و در سال های قبل به همراه تراکتوری ها موفق شده بود نام خود را به عنوان مهاجمی زهردار مطرح کند طبیعی بود که با درخشش برابر تیم سابق خود شادی گلی به نخواهد نداشت. شادی یک گل زود هنگام که از فرصت طلبی این مهاجم و برنامه هجومی سپیدرودی ها خبر می داد.

 

حملات تیم رشتی بعد از این گل نیز ادامه داشت اما تراکتوری ها که قطعا تیم دست و پا بسته ای نبودند توانستند با گلی دیدنی از سوی کاپیتان مسعود بازی را به تساوی بکشانند. ادامه فشار بایرامی و شنانی و بلبلی و دیگر بازیکنان سپیدرود باعث شد تا گلی دیدنی این بار توسط میثم فردوسی به ثمر برسد تا میزبان با پیروزی راهی 15 دقیقه استراحت بین دو نیمه شود.
در نیمه دوم نیز هر دو تیم به دنبال تغییر نتیجه بودند. سپیدرودی ها بدشان نمی آمد تا با ضدحمله های خطرناک خود اختلاف را با حریف بزرگ خود بیشتر کند و در سوی دیگر تبریزی ها نیز به دنبال از بین بردن فاصله حداقلی با حریف بودند. بازی با حملات وضدحملات خطرناک دو تیم پیش می رفت تا باز هم مهاجم نام آشنای سپیدرودی ها بتواند دومین گل خود و سومین گل بازی را به ثمر برساند. این گل که به نوعی آب سردی بود بر پیکر تراکتوری ها باز هم توسط کسی به ثمر رسید که پیش از این به همراه همین تراکتوری ها محبوبیت را تجربه کرده بود.

 

هر آنچه که بود مهرداد بایرامی که توسط علی کریمی به رشت آمده بود و همانند دوران حضور در ترکیب این مربی، از روزی که دست نشان نیز روی نیمکت سپیدرود نشست نیز توانست به عنوان یکی از 11 بازیکن اصلی پا به میدان بگذارد و در چند بازی سیاه مشق های خود را خط بزند تا برسد به روزی که قرار است احیای خود را رسما به همه فوتبالی ها نشان دهد. روزی که رشتی های کم امید باید روبروی تراکتورسازی پرامید و البته کهکشانی قرار می گرفتند تا او بتواند با شم گلزنی و چاشنی غیرت و تلاش مضاعف بتواند بدرخشد.
حالا بایرامی که دو، سه فصل اخیر خود را از سطح اول فوتبال دور دیده بود در برخورد با تیم های خاطره های خود باز هم توانست نام خود را احیا کند تا این بار هم با اسم رمز تراکتور خود را بر سر زبان ها بیندازد. پیش از این با گلزنی برای تراکتوری ها و این بار با گلزنی به تراکتوری ها!

 

دیدگاه‌ها