کد خبر : 1582095 | 18 دی 1397 ساعت 09:06 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی ولوز: با شایستگی لیورپول را شکست دادیم

نونو اسپیریتو سانتو، سرمربی پرتغالی ولورهمپتون بعد از پیروزی 2-1 شاگردانش مقابل لیورپول در مرحله سوم جام حذفی انگلیس، به ستایش از بازیکنان تیمش پرداخت.

سرمربی ولوز: با شایستگی لیورپول را شکست دادیم

به گزارش "ورزش سه"، نونو اسپرییتو سانتو، سرمربی پرتغالی ولورهمپتون، بعد از آنکه شاگردانش دیروز در خانه خود موفق شدند شاگردان یورگن کلوپ، صدرنشین جدول لیگ برتر، را در مرحله سوم جام حذفی انگلیس با نتیجه 2-1 شکست دهند به ستایش از عملکرد بازیکنان تیمش پرداخت و آنها را شایسته پیروزی دانست.

 

1370622

 

نونو بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما عملکرد خوبی داشتیم ولی بازی خیلی سختی بود. ما ضدحمله‌های خوبی داشتیم و زمانی که مالکیت توپ در دست ما بود با عملکرد خیلی خوب، نشان دادیم که تیم خوبی هستیم".

 

نونو در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" ما در نیمه اول خیلی خوب بودیم و در نیمه دوم هم وقتی عملا بلافاصله بعد از شروع نیمه، یک گل دریافت کردیم، ولی واکنش تیم به این گل همان چیزی بود که می‌خواستیم و انتظار داشتیم. رویهم‌رفته باید بگویم که این بازی یک بازی خیلی خوب بود".

 

1370624

 

نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پرتغالی ولورهمپون درباره روبن نوز، بازیکن هموطنش که با یک شوت از راه دور، دروازه لیورپول را به زیبایی باز کرد گفت:" روبن همیشه از این شوتها می‌زند و ما هم تشویقش می‌کنیم که هر وقت فرصتی برایش پیش آمد از این شوتها بزند. ما فصل گذشته بارها شاهد گلهایی شبیه به این، از او بودیم. ما می‌دانیم که او استعداد این کار را دارد. شوتی که روبن امروز زد فوق‌العاده بود و باعث شد ورزشگاه خانگی ما زنده شده و پر از غوغا شود".

 

 

 

دیدگاه‌ها