کد خبر : 1625430 | 31 تیر 1398 ساعت 12:08 | 862 بازدید | 0 دیدگاه

تلاش برای استفاده از سربازان ذوب مقابل الاتحاد

مسئولان ذوب آهن در تلاش هستند تا از 3 بازیکن سرباز خود در مصاف با الاتحاد عربستان استفاده کنند.

تلاش برای استفاده از سربازان ذوب مقابل الاتحاد

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی فر، احسان پهلوان و مهدی مهدی پور 3 بازیکن سرباز ذوب آهن هستند که این روزها در پادگان مشغول گذراندن دوران آموزشی اند. این نفرات با توجه به قراردادشان با ذوب آهن در لیگ نوزدهم پیراهن این تیم را می پوشند اما حضور آنها در دو بازی رفت و برگشت مقابل الاتحاد عربستان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.


از آنجایی که 25 روز دیگر تا پایان دوران آموزشی 3 بازیکن مذکور باقی مانده و اولین بازی ذوب آهن مقابل الاتحاد عربستان روز 14 مرداد ماه برگزار خواهد شد، مسئولان باشگاه ذوب آهن و به خصوص سعید آذری تلاش های زیادی انجام داده اند تا بتوانند مجوز حضور این 3 بازیکن در دیدار نماینده ایران مقابل سعودی ها را بگیرند.


در این خصوص آذری رایزنی های زیادی با مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح انجام داده تا شرایطی فراهم شود که پهلوان، اسماعیلی فر و مهدی مهدی پور طی روزهای آینده به تمرینات ذوب آهن ملحق شوند و بتوانند برای تیم شان در دو بازی با الاتحاد حضور پیدا کنند. البته این تلاش ها هنوز موثر واقع نشده و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون این 3 بازیکن سرباز رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها