کد خبر : 1596412 | 14 اسفند 1397 ساعت 12:15 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

توتواسپورت: آسنسیو، شکار بعدی یووه از رئال

روزنامه ایتالیایی توتواسپورت مدعی شد باشگاه یوونتوس برای جذب مارکو آسنسیو، ستاره رئال مادرید، برنامه‌ریزی کرده و حتی با این مهاجم اسپانیایی رئال تماس‌ گرفته است.

توتواسپورت: آسنسیو، شکار بعدی یووه از رئال

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه ایتالیایی توتواسپورت می‌گوید مارکو آسنسیو، بازیکن 23ساله و ناراضی رئال مادرید، هدف باشگاه ایتالیایی یوونتوس قرار گرفته و یووه مصمم است او را در اولین فرصت به تورین منتقل کند. آسنسیو در فصل جاری در 20 بازی خود برای رئال تنها موفق به زدن یک گل شده و روز شنبه در جریان شکست رئال در ال‌کلاسیکو نیمکت‌نشین بود.

 

1387694

 

این واقعیت که آسنسیو در فصل جاری 17 بازی را از روی نیمکت آغاز کرده بسیاری از تحلیلگران را به این نتیجه رسانده که او به احتمال زیاد در پایان فصل رئال را ترک خواهد کرد.

 

توتواسپورت می‌گوید باشگاه یوونتوس از همین حالا تلاش خود برای جذب آسنسیو را آغاز کرده و به احتمال زیاد مقصد بعدی این مهاجم اسپانیایی خواهد بود.

 

1387696

 

آسنسیو در دو فصل گذشته، زمانی که زیدان سکان هدایت رئال را به عهده داشت، در جریان دو قهرمانی این تیم در چمپیونزلیگ یکی از بازیکنان فیکس و مهره‌های اصلی رئال بود اما در فصل جاری، چه در دوران خولن لوپتگی و چه در دوران سانتیگو سولاری، با بی‌مهری مربیان روبرو شده و از این وضعیت ناراضی است.

 

تنها گل این فصل آسنسیو در لالیگا در ماه سپتامبر مقابل اسپانیول به ثمر رسیده ولی آسنسیو علاوه بر آن، در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ در مقابل آژاکس هم موفق به گلزنی شده است.

 

 

دیدگاه‌ها