کد خبر : 1621054 | 10 تیر 1398 ساعت 16:00 | 856 بازدید | 0 دیدگاه

مازندران و تیم مهاجری مقصد دلخواه سپاهانی‌ها

طی یک روز قرارداد سه بازیکن فصل گذشته سپاهان با نساجی مازندران به صورت رسمی اعلام شد.

مازندران و تیم مهاجری مقصد دلخواه سپاهانی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته در شرایطی برای برخی بازیکنان تیم فوتبال سپاهان خاتمه یافت که از شرایط خودشان در تیم راضی نبودند و به همین دلیل جدایی بهترین تصمیم برای آنها بود.

 

یکی از این بازیکنان حسن جعفری 28 ساله بود که اگرچه فرصت بازی به او می رسید ولی چون پس از محمد ایران پوریان انتخاب دوم امیرقلعه نویی بود، ترجیح داد علیرغم اینکه یک سال دیگر قرارداد داشت از جمع طلایی پوشان جدا شود. این مدافع راست پس از اینکه چند روز از فسخ قراردادش با سپاهان سپری شده بود، امروز به صورت رسمی به عنوان خرید جدید تیم فوتبال نساجی مازندران معرفی شد. جعفری در لیگ شانزدهم نمایش های خوبی در پدیده و زیر نظر محمدرضا مهاجری داشت و امیدوار است بار دیگر با اعتماد این مربی به شرایط خوب گذشته بازگردد.

 

دیگر بازیکنی که امروز به صورت رسمی خبر پیوستنش به نساجی مازندران اعلام شد، رضا دهقانی بود؛ هافبک 21 ساله ای که در بازی های انتهایی لیگ هفدهم توسط منصور ابراهیم زاده فرصت بازی پیدا کرد ولی در لیگ هجدهم نتوانست خود را به تفکرات امیرقلعه نویی تحمیل کند تا برای نشان دادن توانایی هایش تصمیم به جدایی بگیرد.

 

در نهایت سومین و آخرین بازیکنی که تاکنون از جمع طلایی پوشان جدا شده و به نساجی پیوسته میلاد سرلک است. این بازیکن اگرچه بیشتر از رضا دهقانی بازی کرد ولی وقتی متوجه شد در افکار امیرقلعه نویی جایی ندارد، پس از 10 سال از سپاهان جدا شد تا در 24 سالگی اولین حضور در تیمی غیر از سپاهان را تجربه کند.


حالا البته باید منتظر شروع لیگ نوزدهم باشیم تا ببینیم این سه بازیکن چه عملکردی در ترکیب نساجی مازندران خواهند داشت که بی شک فرصت بیشتری برای خودنمایی در اختیار آنها قرار می دهد.

دیدگاه‌ها