کد خبر : 1623965 | 24 تیر 1398 ساعت 10:41 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

حمله دوباره ماکسی لوپز به ایکاردی و واندا

ماکسی لوپز، مهاجم سابق بارسلونا، از مائورو ایکاردی و همسر سابقش، وندا نارا، به دلیل اینکه اجازه دیدن فرزندانش را به او نمی دهند، به شدت انتقاد کرد.

حمله دوباره ماکسی لوپز به ایکاردی و واندا

به گزارش "ورزش سه"، وندا نارا پیش از ازدواج با ایکاردی، با لوپز ازدواج کرده بود و حاصل این ازدواج، سه فرزند بود اما بعد از جدایی پرسر و صدای این زوج و ازدواج نارا با ایکاردی، لوپز از دیدن فرزندانش محروم شده است.

 

 

1417764

 

او در گفتگو با برنامه تلویزیونی Podemos Hablar گفت:" توافقی با قاضی پرونده امضا شد که هرگز به آن احترام گذاشته نشد. آنها اجازه نمی دهند فرزندانم را ببینم. من سال گذشته تنها دو بار آنها را دیدم. من همیشه تلاش می کنم با وندا صحبت کنم اما همه چیزهایی که به نظر می رسد باید خصوصی باقی بماند، به شبکه های اجتماعی راه پیدا می کند و برای مدتی طولانی مورد تفسیر قرار می گیرد.

آنها به من بی احترامی می کنند. در مورد او همیشه مسئله پول مطرح است؛ حتی اگر کمبودی از این نظر نداشته باشد. من به شوهر جدیدِ همسر سابقم گفتم که تنها زمانی می تواند من را درک کند که خودش پدر شود. آنطوری که آنها از فرزندان من استفاده می کنند، من را عصبانی می کند. او بارها زمانی که من در حال صحبت با فرزندانم بودم، گوشی را قطع کرده است."

دیدگاه‌ها