کد خبر : 1625631 | 01 مرداد 1398 ساعت 10:31 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

رومارینیو، خیمنز، داکوستا و پریجوویچ

خارجی‌های الاتحاد برابر ذوب آهن را بشناسید

تیم فوتبال الاتحاد عربستان 4 بازیکن خارجی اش که در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهند داشت را مشخص کرد و با این بازیکنان به مصاف نماینده ایران حریفش در مرحله حذفی خواهد رفت.

 خارجی‌های الاتحاد برابر ذوب آهن را بشناسید

به گزارش" ورزش سه" الاتحاد عربستان حریف تیم ذوب آهن در مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان است و خوزه لوئیز سیرا سرمربی اهل کشور شیلی برای حضور در ادامه این رقابت ها به چهار انتخاب نهایی از بین بازیکنان خارجی اش رسید. مربی 50 ساله الاتحاد عربستان از میان 7 بازیکن خارجی این تیم نام 4 نفر را در لیست نهایی برای رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قرار داد.


رومارینیو مهاجم برزیلی، لوئیز آنتونیو خیمنز هافبک شیلیایی ، مانوئل دو کاستا مدافع مراکشی و الکساندر پریجوویچ مهاجم صربستانی 4 بازیکنی هستند که لوئیزسیرا برای لیگ قهرمانان در نظر گرفته است.  


رومارینیو برزیلی که نقش مهاجم دوم را بازی می کند یک بازیکن تکنیکی 28 ساله است که فصل گذشته 7 گل در 20 بازی برای این تیم به ثمر رساند. او بیشتر نقش سازندگی و فضاسازی را برای مهاجم نوک صربستانی این تیم مهیا می کند.

 

1421205

 


خوزه آنتونیو خیمنز هافبک شیلیایی تیم الاتحاد یک هافبک با تجربه  و با سابقه بازی در تیم ملی شیلی، لاتزیو، اینترمیلان، پارما و فیورنتیناست و امسال از تیم پالستینو شیلی به الاتحاد آمده است. البته او سابقه بازی در تیم های عربی مثل الغرافه ، النصرو العربی را هم دارد. او در فصل قبل در 21 بازی 5 گل زد و 4 پاس گل داد.

 

1421204

 


مانوئل داکوستا مدافع 33 ساله و مراکشی متولد فرانسه است که علاوه بر تیم ملی مراکش سابقه بازی در تیم های ملی پایه کشور پرتغال را دارد. این بازیکن سه ملیتی با سابقه بازی در پی اس وی ، فیورنتینا، سامپدوریا، وستهم یونایتد و لوکوموتیو مسکو در خط دفاعی الاتحاد بازی خواهد کرد. او در این فصل از تیم باشاکشهیر به تیم الاتحاد پیوسته است.

 

1421207

 


الکساندر پریجوویچ مهاجم 29 ساله و ملی پوش صربستانی یک گلزن خطرناک است که تیم پائوک یونان به الاتحاد پیوسته است. او در سه فصل گذشته حضور در این تیم یونانی در 87 بازی 55 گل به ثمر رساند.

 

1421206

 

 

دیدگاه‌ها