کد خبر : 1622390 | 17 تیر 1398 ساعت 11:01 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

سایت ۶۱ ساعت مدعی شد؛

درخواست ۵۰۰هزار یورویی ترابوزان از سپاهان

وینگر ملی‌پوش طبق ادعای سایت ترکیه‌ای با پیشنهاد جالب توجهی برای بازگشت به لیگ برتر ایران مواجه شده است.

درخواست ۵۰۰هزار یورویی ترابوزان از سپاهان

به گزارش “ورزش سه”، وحید امیری بعد از یک فصل حضور در لیگ ترکیه‌ و پوشیدن پیراهن ترابوزان اکنون در شرایطی در حال بازگشت به فوتبال ایران است که گفته می‌شود سه تیم مطرح پرسپولیس، تراکتور و سپاهان خواهان به خدمت گرفتن این وینگر ملی‌‌پوش هستند.


سایت ۶۳ساعت ترکیه اما در خبری جالب توجه مدعی شده که مذاکرات این بازیکن با تراکتور به بن بست رسیده و اکنون سپاهان به دنبال جذب اوست.

 

این سایت در خبر خود آورده است: وحید امیری که در فصل جدید توسط اونای کارامان مدیرفنی تیم در تیم جایی ندارد، به دنبال مقصد جدیدی برای فوتبال خود است. او که با تیم مصطفی دنیزلی در ایران مذاکره کرده بود، اکنون دیگر تیم ایرانی یعنی سپاهان را هم خواهان خود می‌بیند.


سایت ۶۳ در پایان گزارش خود مدعی شده که امیری با پیشنهاد جالب توجه سپاهان مواجه شده اما در این راه باید این باشگاه درخواست مبلغ رضایتنامه ترابوزان را برآورده کند: بازیکن ۳۱ ساله که با تراکتور به توافق نرسیده، به نظر می‌رسد به مراحل پایانی پیشنهادات خود به سپاهان رسیده اما آبی‌ها (ترابوزان) درخواست ۵۰۰ هزار یورویی از این باشگاه برای صدور رضایتنامه دارد و باید دید این مساله تحقق خواهد یافت یا خیر.

 

چندی پیش باشگاه پرسپولیس نیز مدعی شد با وحید امیری مذاکراتی تلفنی داشته و نظر این بازیکن را برای بازگشت به پرسپولیس جویا شده است اما بعید به نظر می‌رسد سرخ‌ها در این شرایط قادر به پرداخت مبلغ رضایتنامه این بازیکن باشند.

دیدگاه‌ها