کد خبر : 1612314 | 28 اردیبهشت 1398 ساعت 13:48 | 676 بازدید | 0 دیدگاه

رقبای تاتنهام برای جذب پدیده جوان خط میانی رم

میرر می‌گوید تاتنهام برای جذب نیکولو زانیولو، پدیده جوان رم حاضر است 40 میلیون پوند پرداخت کند ولی این باشگاه انگلیسی برای موفقیت در جذب او با رقبای بزرگی روبرو است.

رقبای تاتنهام برای جذب پدیده جوان خط میانی رم

به گزارش "ورزش سه"،  روزنامه انگلیسی میرر می‌گوید مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام قصد دارد نیکولو زانیولو، پدیده جوان آ اس رم را فصل آینده در ترکیب تیمش داشته باشد و تاتنهام حاضر است برای خرید زانیولو تا 40 میلیون پوند پرداخت کند ولی تاتنهام برای جذب او با رقبای بزرگی مثل رئال مادرید، یوونتوس و بایرن مونیخ روبرو است.

 

1406848

 

زانیولوی 19ساله از 10 ماه پیش که به عنوان بخشی از معامله بین دو باشگاه اینتر و رم به پایتخت ایتالیا آمد تا ناینگولان به اینتر منتقل شود، موفق شده خود را به عنوان یکی از بااستعدادترین هافبک‌های اروپا مطرح کند. زانیولو امسال 35 بار پیراهن رم را به تن کرده و یکی از ستاره‌های درخشان این تیم بوده است.

 

زانیولو اخیراً درباره شایعات مطرح شده درباره آینده‌اش گفت:" وقتی می‌بینم که تیمهای بزرگ خواهان من هستند خوشحال می‌شوم. ولی من در حال حاضر به فصل جاری و تیم آ اس رم تمرکز کرده‌ام. هنوز چهار سال از قرارداد من با رم باقی مانده و من اینجا خوشحال و راضی هستم".

 

1406847

 

زانیولا البته امکان انتقالش به باشگاه‌های دیگر را به طور کامل رد نکرده و در ادامه صحبت‌هایش گفت:" من شخصاً آینده‌ام را در رم می‌بینم ولی در پایان فصل مدیر برنامه‌هایم با باشگاه جلسه خواهد گذاشت و صحبت خواهد کرد".

 

دیدگاه‌ها