کد خبر : 1594489 | 06 اسفند 1397 ساعت 18:25 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

بالاک:

چلسی تکلیف ساری را هر چه زودتر روشن کند

جنجال بر سر تعویض کپا در بازی شب گذشته چلسی مقابل سیتی و استیصال مائوریتزیو ساری در این زمینه، حواشی زیادی را به دنبال داشت.

چلسی تکلیف ساری را هر چه زودتر روشن کند

به گزارش "ورزش سه"، دقایق پایانی بازی وقت اضافه دوم فینال جام اتحادیه بین چلسی و سیتی بود که کپا آریسابالاگا، گلر چلسی دچار مصدومیت شد ولی پس از چند دقیقه مداوا به بازی ادامه داد.

ساری، سرمربی چلسی در این لحظه تصمیم گرفت تا ویلی کابایه رو را به جای کپا به زمین بفرستد. دروازه بانی که به پنالتی گیر بودن مشهور است و می توانست در ضیافت پنالتی ها به سود چلسی کار کند اما کپا از دستور ساری سرپیچی کرد و حاضر نشد از زمین خارج شود تا خشم سرمربی ایتالیایی را موجب شود. اتفاقی بسیار عجیب که بازتاب زیادی هم در رسانه ها داشت.

 

1385090

 

 

ساری و کپا هر دو پس از پایان بازی مدعی شدند که این اتفاق یک سوتفاهم بوده اما میشائیل بالاک، ستاره آلمانی سابق فوتبال که در فاصله سال های 2006 تا 2010 موفق به کسب 5 عنوان قهرمانی در چلسی شد، باور دارد که باشگاه باید حالا تکلیف آینده این مربی را مشخص کند.

 

او در گفتگو با تاک اسپرت گفت: « این خجالت آور بود چون آنها بازی خوبی برابر تیمی بسیار قوی در یک فینال و شرایطی خاص انجام دادند. بازیکنان ایستادگی کردند و آخرین شانس برای کسب یک قهرمانی توسط چلسی در بازی های داخلی در این فصل بود. آنها خوب بازی کردند، متمرکز بودند و از دستورات مربی پیروی کردند و به نظر می رسید که برنامه مربی تا آخر خوب بوده است. آنها شایسته کسب قهرمانی بودند.شرایط ایجاد شده شرایط خوبی نیست و باشگاه باید حرکتی انجام دهد.

هیئت مدیره باید واکنشی نشان دهد چون این واقعا مهم است که بازیکنان به مربی و به یکدیگر احترام بگذارند. چنین اتفاقاتی نباید رخ دهد و معتقدم تکلیف ساری باید هرچه زودتر روشن شود.»

 

 

1374189

 

 

بالاک همچنین به تمجید از ادن هازارد و کالین هادسن اودوی پرداخت و گفت:« دوست داشتم وقتی جوان تر بودم، برای چلسی بازی می کردم. اگر در چلسی پرورش می یافتم، قطعا این تیم را به راحتی ترک نمی کردم. هادسن اودوی یکی از بهترین استعدادهای انگلیس است و دوست دارم او در چلسی بماند و راهش را به تیم اصلی پیدا کند.

البته به او حق می دهم که دوست داشته باشد بیشتر در ترکیب ثابت قرار بگیرد و نقش مهم تری در تیم ایفا کند. در چنین شرایطی وقتی پیشنهادات از باشگاه های بزرگ به دستت تان می رسد، برای جدایی وسوسه می شوید. این طبیعی است. در نهایت امیدوارم او با چلسی تمدید کند.

در مورد هازارد هم باید بگویم که وقتی باشگاهی مثل رئال شما را می خواهد، طبیعی است که به جدایی فکر کنید. او واقعا بازیکن بزرگی است و جدایی اش روی تیم اثر خواهد گذاشت. امیدوارم هازارد هم در چلسی بماند.»

 

 

 

دیدگاه‌ها