کد خبر : 1596594 | 14 اسفند 1397 ساعت 22:08 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

همه چیز به نفع گلادیاتور گرجی

راز برتری شوتا بر برانکو، اول جنگ و دوم ضدحمله

مربی گرجستانی تیم پاختاکور ازبکستان با استفاده از تاکتیک مناسب یک امتیاز بسیار سرنوشت ساز از تهران به تاشکند برد.

به گزارش "ورزش‌ سه"، شاید خیلی از طرفداران پرسپولیس قبل از سوت آغاز مسابقه تفکرشان این بود که با یک برد راحت گام اول را محکم برمی‌دارند و سه امتیاز نخست را برای صعود به مرحله بعد در حساب خود می‌بینند. 


اما یک شوک در دقیقه 5 کافی بود که این تفکر خیلی زود خنثی شده و به دلهره تبدیل شود. بازیکنان پاختاکور با پیگیری بسیار زیاد توپ را در گوشه زمین زنده کردند تا تیم مهمان با  کمی شانس و استفاده از اشتباهات کمک داور به گل اول دست پیدا کند. 

 


بعد از این گل شاگردان برانکو بر توپ و میدان تسلط پیدا کردند و توانستند توسط بودیمیر به گل تساوی دست پیدا کرده و حداقل نیمه اول را اینگونه به پایان برسانند. با شروع نیمه دوم همه به دنبال شروع طوفانی پرسپولیس و ثبت گل‌های بعدی برای پیروزی بودند اما اتخاذ یک سیستم مناسب از سوی توشا آرولادزه همه نقشه‌های برانکو را نقش برآب کرد.


بازیکنان پاختاکور در نیمه دوم خیلی منطقی کار دفاعی را انجام دادند و با ایجاد جنگ بدنی در میانه میدان اغلب نبردهای تن به تن را به نفع خود کردند. البته باید به این نکته اشاره کرد که لیگ ازبکستان تازه شروع و بازیکنان پاختاکور از آمادگی بدنی بهتری نسبت به پرسپولیس برخوردار هستند و همین هم باعث برتری آن‌ها شد. 


از طرفی پاختاکور ضد حملات خطرناکی را پی ریزی کردند. آرولادزه با قرار دادن سه بازیکن در راس هجومی، دفاع پرسپولیس را عقب نگه داشتند و با افزایش دوندگی در میانه میدان خط هافبک میزبان را از کار انداختند تا با یک امتیاز شیرین تهران را ترک کرده و در انتظار آینده باشند. 

 

دیدگاه‌ها