کد خبر : 1622897 | 19 تیر 1398 ساعت 12:30 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

آمادگی لستر سیتی برای فروش مگوایر به منچستریونایتد

لسترسیتی آماده است تا با دریافت 85 میلیون پوند، هری مگوایر، مدافع ملی پوش انگلیسی اش را به منچستریونایتد واگذار کند.

آمادگی لستر سیتی برای فروش مگوایر به منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"،نشریه سان ادعا کرد که روباه ها معتقدند که انتقال هری مگوایر به منچستر محتمل است و اطمینان دارند که این باشگاه مبلغ 85 میلیون پوند درخواستی آنها را پرداخت خواهد کرد. این مدافع 26 ساله از مدت ها قبل مورد توجه هر دو باشگاه شهر منچستر قرار‌گرفته بود.

 

1418383

 

درخواست 85 میلیون پوندی لسترسیتی باعث دلسرد شدن منچستر سیتی شد و آنها حاضر به پرداخت مبلغی بالاتر از 60 میلیون پوند نبودند.

 

این به معنی بی رقیب بودن منچستر یونایتد برای خرید هری مگوایر است و به نظر می‌رسد که این ملی پوش انگلیسی از فصل بعد در ترکیب شیاطین سرخ به میدان خواهد رفت.

 

گزارش ها حاکی از این بود که منچستر یونایتد هفته گذشته مبلغ 70 میلیون پوند به همراه مارکوس روخو را برای مگوایر به لستر سیتی پیشنهاد داد که از سوی لستر سیتی رد شد.

 

1418384

 

روباه ها به چیزی کمتر از مبلغ درخواستی خود راضی نیستند و هیچ یک از بازیکنان منچستر را به عنوان بخشی از این انتقال نمی‌خواهند.

 

گفته می‌شود که مگوایر حضور در ترکیب پپ گواردیولا و منچستر سیتی را به منچستر یونایتد ترجیح می‌داد اما به باشگاه خود اعلام کرد که مشکلی با انتقال به منچستر یونایتد نخواهد داشت.

 

اوله گونار سولسشر سرمربی نروژی منچستر در تلاش است تا بازیکنان مستعد انگلیسی را جذب کند. منچستر هفته گذشته انتقال آرون وان-بیساکا دفاع راست جوان انگلیسی را نهایی کرد و قبل از آن نیز دنیل جیمز، ملی پوش ولزی سوانسی را به خدمت گرفت.


به نظر می‌رسد که خرید بعدی آن ها مدافع توانمند لستر سیتی باشد.

 

دیدگاه‌ها