کد خبر : 1624490 | 26 تیر 1398 ساعت 13:25 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

حداقل تا 2022، حداکثر تا 2024 زمان می خواهم؛

محمدی: با دبیر مشکلی ندارم، دیوانه کشتی هستم

غلامرضا محمدی مربی تیم ملی کشتی آزاد می گوید، علیرضا دبیر از جنس کشتی است و دردهای آن را می فهمد.

محمدی: با دبیر مشکلی ندارم، دیوانه کشتی هستم

به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا محمدی مربی تیم ملی کشتی آزاد کشور پس از انتخاب علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون در 4 سال آینده در جمع خبرنگاران حاضر شد و در مورد انتخاب او گفت: یک نفر از جنس کشتی رئیس فدراسیون کشتی شد. تبریک می گویم به آقای دبیر و جامعه کشتی و برای ایشان و جامعه کشتی آرزوی موفقیت دارم.


او در پاسخ به این سوال که انتخابات و روند آن را چطور ارزیابی می کند، بیان کرد: امروز مجمع خوبی بود. من نگران بودم و اظهار تاسف کردم به دلیل عدم حضور قهرمانان جهان و المپیک کشورمان. ای کاش آنها هم بودند و در مجمع حضور داشتند. آقای امیررضا خادم و عباس جدیدی سرمایه ورزش این کشور هستند. باید این ها را جذب کنیم و نه اینکه آنها را طرد کنیم. در مجموع اما امروز مجمع خوبی برگزار شد و کشتی ما از بلاتکلیفی درآمد.


محمدی در پاسخ به این سوال که چرا به یکباره صلاحیت آقای دبیر تایید شد، افزود: من در ریز این داستان نیستم. خدا را شکر که ایشان آمد و آقای بنی تمیم هم بود. باید از کسانی که تا اینجا برای کشتی زحمت کشیدند، اقای حمید بنی تمیم و رسول خادم تشکر کرد و برای دبیر آرزوی موفقیت دارم.


مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در پاسخ به این سوال که فکر می کرد، رقابت پایاپایی را شاهد باشد، توضیح داد: خب شاید هیچ کس فکر این رقابت را نمی کرد. همه فکر می کردند رقابت بین آقای دبیر و بنی تمیم باشد ولی آقای نصیرزاده رقابت فشرده ای با آقای دبیر داشتند.


13 ماه به رقابت های المپیک باقی مانده. محمدی در واکنش به این سوال و اینکه چشم مردم ایران در المپیک به ورزش کشتی است، اضافه کرد: ببینید تمام اتفاقاتی که در اینجا رخ می دهد و هیاهویی که هست، به خاطر مسائل فنی است. باید تدارکات خوبی در فدراسیون انجام شود تا نتیجه آن را به خصوص در تیم بزرگسالان ببینیم. برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت باید در نظر گرفته شود؛ همانطور که آقای دبیر اعلام کردند. کار، کار سختی است. زمان کمی داریم و امیدوارم زمان خوبی در اختیار ما قرار داده شود. ما باید المپیک 2020، 2022 و بازی های آسیایی را ببینیم و امیدوارم برنامه ریزی لازم در این زمینه انجام شود.


سوال بعدی از محمدی این بود که به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد چه انتظاری از آقای دبیر به عنوان رئیس فدراسیون دارد. او پاسخ داد: آقای دبیر از جنس کشتی هستند. قطعا درد کشتی را خوب می فهمد. قطعا می تواند کمک کند؛ به خصوص در حوزه های فنی. امیدوارم وفاق ایجاد شود و حامیان مالی بیایند. مشکلات مالی می توانند چرخ کشتی را کند کنند. امیدوارم با حضور ایشان این اتفاق بیافتد و مشکلات حل شود.


دبیر در مصاحبه خود اعلام کرده که کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی با قدرت به کار خودشان ادامه می دهند. شما که مشکلی برای ادامه همکاری ندارید؟ محمدی در واکنش به این دیدگاه بیان کرد: نه مشکلی نیست (باخنده). ما دیوانه این کار هستیم. هم من و هم آقای بنا که در سخت ترین شرایط این کار را قبول کردیم. قطعا ولی رئیس فدراسیون می تواند در این زمینه تصمیم بگیرد ولی زمان لازم باید به کادر فنی داده شود. حداقل تا 2022 و حداکثر تا 2024 تا نتیجه کار مشخص شود.

دیدگاه‌ها