کد خبر : 1613432 | 02 خرداد 1398 ساعت 14:34 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

گراهام پاتر، ناجی جهانبخش در برایتون می شود؟

گراهام پاتر به تازگی روی نیمکت برایتون، جانشین کریس هیتن شد و این تغییر می تواند بیش از همه به نفع ستاره ایرانی "مرغ های دریایی" شود.

گراهام پاتر، ناجی جهانبخش در برایتون می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، برایتون بعد از یک فصل دشوار، در نهایت توانست در لیگ برتر بماند اما مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند تا کریس هیتن را اخراج و گراهام پاتر را به عنوان سرمربی جدید به خدمت بگیرند.
هیتن در چند سال اخیر نتایج بسیار خوبی با برایتون گرفته بود و به همین دلیل اخراج او، شوک بزرگی محسوب می شد. هرچند این تیم در سال 2019 تنها دو پیروزی کسب کرد و این برای هر تیمی در لیگ برتر غیرقابل قبول است.

 

1405667


به خدمت گرفتن گراهام پاتر خبر بسیار خوبی برای هواداران برایتون می تواند باشد و آنها می توانند امیدوار باشند که فصل آینده با سبک متفاوتی بازی کنند. فلسفه هیتن در مورد مالکیت توپ و ضربه زدن به  تیم حریف در ضدحملات، زمینه سقوط او را فراهم کرد اما پاتر قصد دارد که فصل آینده تیمی هجومی تر را به میدان بفرستد. 

 

1407418

 

این تغییر می تواند بیش از همه به سود علیرضا جهانبخش باشد که در اولین فصل حضورش در "اَمِکس"، روزهای خوبی را پشت سر نگذاشت. این ملی پوش ایرانی در تابستان سال گذشته با انتظارات زیاد از آلکمار به برایتون پیوست. او در آخرین فصل حضور در لیگ هلند، در مجموع 36 گل زد و پاس گل داد اما در فصل اخیر، حتی یک گل یا پاس گل در کارنامه اش ثبت نشد که بخش زیادی از آن به دلیل سبک بازی تیمش بود، تا افت او.


این ستاره 25 ساله مطمئنا در یک قالب هجومی، می تواند بازی های به مراتب بهترین ارائه بدهد و پاتر باید تیمش را فصل آینده حول جهانبخش شکل بدهد.

 


منبع: HITC

دیدگاه‌ها