کد خبر : 1588919 | 14 بهمن 1397 ساعت 13:23 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

میلان مصمم برای جذب ستاره هلندی لیون

به گزارش رسانه‌های ایتالیایی آ ث میلان قصد دارد به تلاشهای خود برای جذب ممفیس دیپای، بازیکن سابق منچستریونایتد و ستاره امروز لیون ادامه داده و او را تابستان امسال میلانی کند.

میلان مصمم برای جذب ستاره هلندی لیون

به گزارش "ورزش سه"،  ممفیس دیپای، ستاره هلندی سابق منچستریونایتد از زمان پیوستن به لیون به یکی از ستاره‌های پرفروغ این تیم و لیگ فرانسه تبدیل شده. آث میلان از زمان انتقال مالکیت این باشگاه به مالک چینی جدید، به دنبال جذب ممفیس دیپای بوده ولی تا کنون در این راه موفق نبوده است. اما کالچیو مرکاتو می‌گوید میلان همچنان برای جذب دیپای برنامه دارد و مصمم است در تابستان آینده او را به میلان منتقل کند.

 

دفعه قبل که آث میلان برای جذب دیپای اقدام کرد، مبلغ بسیار بالایی که ژان میشل آولاس، رئیس باشگاه لیون برای او اعلام کرد، مانع از امضای قرارداد بین دو باشگاه شد. اما میلان آن روزها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کرد ولی این روزها اوضاع باشگاه از نظر مالی بر وفق مراد است.

 

حالا که روسونری در ماه ژانویه نتوانسته یک وینگر، پستی که به شدت به آن احتیاج دارد، را جذب کند، مصمم است که در تابستان آینده هر طور شده دیپای را به میلان بیاورد تا فصل آینده در این پست با مشکل مواجه نباشد.

 

دیدگاه‌ها