کد خبر : 1612313 | 28 اردیبهشت 1398 ساعت 13:25 | 518 بازدید | 0 دیدگاه

دی‌بروین: لیورپول عالی بود ولی خوشحالم قهرمان نشد

کوین دی‌بروین، هافبک بلژیکی منچسترسیتی می‌گوید لیورپول امسال را تیم فوق‌العاده‌ای می‌داند ولی از اینکه آنها نتوانستند قهرمان لیگ برتر شوند متاسف نیست.

دی‌بروین: لیورپول عالی بود ولی خوشحالم قهرمان نشد

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی‌بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی می‌گوید زمانی که در ماه آوریل در مقابل تاتنهام مصدوم شد گمان می‌کرد فصل دیگر برای او به پایان رسیده ولی حالا خوشحال است که سلامت خود را بازیافته و می‌تواند در فینال جام حذفی برای سیتی به میدان برود. دی‌بروین همچنین از قهرمانی سیتی در لیگ برتر ابزار خوشحالی کرده و می‌گوید با اینکه لیورپول امسال را تیمی فوق‌العاده می‌دانسته ولی از اینکه شاگردان کلوپ نتوانسته‌اند قهرمان لیگ شوند متاسف نیست.

 

1406846

 

دی‌بروین در آستانه حضور سیتی در فینال جام حذفی انگلیس گفت:" من از اینکه روی نیمکت بنشینم و نتوانم برای تیمم بازی کنم متنفرم. به خصوص در اواخر فصل وقتی که بازی‌ها خیلی مهم بود و پای قهرمانی تیم در میان بود".

 

دی‌بروین در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا به خاطر اینکه لیورپول نتوانسته قهرمان لیگ برتر شود برای شاگردان کلوپ متاسف است یا نه، گفت:" نه. لیورپولی‌ها تلاش فوق‌العاده‌ای داشتند ولی گذشت زمان در نهایت نشان داد که ما از آنها بهتر بودیم. من برای لیورپولی‌ها متاسف نیستم چون فکر نکنم اگر آنها قهرمان شده بودند و ما نایب‌قهرمان، آنها امروز برای ما متاسف می‌شدند".

 

دی‌بروین در ادامه گفت:" اگر حذف ما از چمپیونزلیگ را یادتان باشد، آن موقع هیچکس به خاطر حذف تلخ ما متاسف نشد. بله ما می‌دانیم که آنها از اینکه قهرمان نشده‌اند خیلی ناراحتند. این طبیعی است چون اگر این اتفاق برای ما افتاده بود، الان ما واقعا ناراحت بودیم".

 

دیدگاه‌ها