کد خبر : 1571887 | 07 آذر 1397 ساعت 01:23 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن 5-1 بنفیکا: صعود باواریایی‌ها با درخشش روبن

بایرن مونیخ با پیروزی 5-1 مقابل بنفیکا، صعودش به دور بعد رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرد.

بایرن 5-1 بنفیکا: صعود باواریایی‌ها با درخشش روبن

به گزارش "ورزش سه"، بایرنی ها که در ابتدای هفته مقابل فورتونا دوسلدورف متوقف شده بودند، امشب برابر بنفیکا نمایش درخشانی داشتند و به لطف بازی خوب آرین روبن توانستند به یک پیروزی پرگل برسند.

بایرنی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی کاملا توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند اما در دقیقه 13، روی حرکت انفرادی آرین روبن، تیم میزبان به گل رسید.

ستاره هلندی که در سمت راست صاحب توپ شده بود، بعد از یک حرکت عرضی تماشایی و پشت سر گذاشتن چند بازیکن حریف، با یک شوت فوق العاده، توپ را به گوشه دروازه بنفیکا فرستاد تا بایرن 1-0 پیش بیفتد.

 

1358217

 

بعد از این گل کمی از ضرباهنگ بازی کاسته شد اما برتری بایرن ادامه پیدا کرد. در دقیقه 23، روبرت لواندوفسکی می توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما واکنش عالی ولاچیدیموس، دروازه بان بنفیکا، مانع از باز شدن دروازه تیم شد.

چهار دقیقه بعد نوبت بازیکنان بنفیکا بود که اولین موقعیت خطرناک شان را روی دروازه بایرن ایجاد کنند اما تکل عالی داوید آلابا، مانع از گلزنی آنها شد.

در مقابل، این بایرن بود که در دقیقه 30 به گل دوم رسید. روی یک ضدحمله سریع بود که بار دیگر روبن در سمت راست صاحب توپ شد و بعد از پیشروی به محوطه جریمه حریف، با یک شوت غیرقابل مهار، حساب کار را 2-0 کرد.

 

1358266

 

حملات بایرن در دقیقه 34 به گل سوم منجر شد. روی یک کرنر که به شکل کوتاه کار شد، کیمیچ صاحب توپ شد و با یک ارسال بلند، توپ را به محوطه شش قدم حریف فرستاد و لواندوفسکی هم با یک ضربه سر بی نقص، کار را تمام کرد.

 

1358260

 

تیم میهمان که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، در دقایق پایانی نیمه اول پیش کشید و چیزی نمانده بود که در آخرین دقیقه این نیمه، می توانستند یکی از گل های خورده را جبران کنند اما ضربه آلمیدا به شکل خطرناکی از کنار دروازه نویر به بیرون رفت و نیمه اول با همان سه گل به پایان رسید.

نیمه دوم را بنفیکا بهتر آغاز کرد و خیلی زود یکی از گل های خورده را جبران کرد. همکاری عالی گدسون فرناندز با ژوناس، او را در موقعیت گلزنی قرار داد و در نهایت با یک شلیک دیدنی، اختلاف را به دو گل کاهش داد.

 

1358261

 

اما تنها 5 دقیقه بعد، بایرن توانست به گل چهارم برسد. این بار هم روی یک ضربه کرنر بود که ارسال کیمیچ با ضربه سر روبرت لواندوفسکی، تبدیل به گل شد و بار دیگر اختلاف به سه گل افزایش پیدا کرد.

 

1358263

 

حملات دو تیم بعد از این گل ادامه پیدا کرد و هر یک موقعیت خوبی برای زدن گل های بعدی داشتند اما واکنش های خوب نویر و ولاچودیموس مانع از گلزنی آنها شد.

اما در دقیقه 78، این بایرن مونیخ بود که توانست به گل پنجم برسد. روی حرکت خوب داوید آلابا و پاس رو به عقب او، توپ درون محوطه جریمه به ریبری رسید و او هم با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه بنفیکا فرستاد.

 

1358268

 

بازیکنان بنفیکا در دقایق پایانی تلاش زیادی برای کم کردن فاصله انجام دادند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و بازی با نتیجه 5-1 به سود بایرن به پایان رسید.

دیدگاه‌ها