کد خبر : 1613918 | 05 خرداد 1398 ساعت 10:28 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

ماندن در روسیه یا سفر به جزیره

ستاره ایرانی در سه راهی سرنوشت

با اتمام قرارداد ستاره ایرانی باشگاه اخمت گروژنی، گمانه زنی ها پیرامون آینده این بازیکن به یکی از سوژه های داغ رسانه های روس تبدیل شده است.

ستاره ایرانی در سه راهی سرنوشت

به گزارش "ورزش سه"، سه سال بازی با پیراهن اخمت گروژنی در لیگ برتر روسیه باعث شد تا میلاد محمدی به یکی از سرشناس ترین لژیونرهای ایرانی شاغل در سرزمین های شمالی تبدیل شود. ستاره چپ پای ملی پوش ایران با نمایش خوب خود در ترکیب تیم محبوب ایالت چچن با اتمام قرارداد به عنوان بازیکن آزاد مورد توجه چند باشگاه بزرگ روس همین طور اروپایی قرار گرفته است.


همین اتفاق نام او را در صدر اخبار جذاب بازار نقل و انتقالاتی فوتبال روسیه قرار داده است تا جایی که یکی از این رسانه ها مدعی شد میلاد در سه راهی انتخاب قرار گرفته و می تواند سرنوشت متفاوتی برای سال های آتی رقم بزند. اسپورت باکس روسیه نوشت:« ستاره ایرانی با اتمام قراردادش در اخمت گروژنی در حال حاضر پیشنهادی جدی از اسپارتاک مسکو همین طور دو باشگاه سرشناس جزیره در دست دارد».


این سایت پرمخاطب روسی ادعا کرد مدیربرنامه های میلاد محمدی از ماه ها قبل به پیشنهاد تمدید قرارداد این بازیکن با اخمت گروژنی پاسخ منفی داد چون پیشنهادات بسیار مناسبی از باشگاه های بزرگی در دست داشت که مهم ترین آنها از اسپارتاک مسکو قهرمان دو فصل گذشته روسیه بود. ضمن این که باشگاه های نیوکاسل در لیگ برتر همین طور گلاسکو رنجرز در اسکاتلند نیز به شدت اتفاقات پیرامون ستاه ایرانی را زیر نظر دارند.


حال با این اخبار باید منتظر ماند و دید یکی از قل های معروف برادران تاچیبانا از روسیه دل خواهد کند تا به دیگر قل خود یعنی مهرداد در فوتبال اروپا بپیوندد. برادران دوقلوی فوتبال ایران که در کمتر از سه سال به سرشناس ترین چهره ها تبدیل شده و سرنوشتی غیرقابل پیش بینی برای خود رقم زدند.

دیدگاه‌ها