کد خبر : 1625649 | 01 مرداد 1398 ساعت 11:38 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

لوک شاو:

فصل آینده قهرمانی برای سیتی و لیورپول راحت نیست

لوک شاو، مدافع منچستریونایتد با هشدار به لیورپول و منچسترسیتی می‌گوید این دو باشگاه قدرتمند انگلیسی سال آینده یونایتد را رقیبی قدرتمند خواهند یافت.

 فصل آینده قهرمانی برای سیتی و لیورپول راحت نیست

به گزارش "ورزش سه"، لوک شاو، مدافع منچستریونایتد که تیمش فصل گذشته در رقابت با دو تیم صدرنشین لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی و لیورپول حرف چندانی برای گفتن نداشت در آستانه فصل جدید به این دو باشگاه هشدار داده و می‌گوید فصل آینده کارشان به راحتی سال گذشته نخواهد بود و منچستریونایتد به عنوان حریفی قدرتمند آنها را به چالش خواهد کشید.

 

1421226

 

شاو می‌گوید فصل گذشته او هم مثل هواداران منچستریونایتد از دیدن اینکه منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر شده و لیورپول قهرمانی چمپیونزلیگ را به خود اختصاص داده ولی شیاطین سرخ نتوانستند به هیچ افتخاری دست یابند بسیار ناراحت شده ولی امسال اوضاع به  گونه دیگری رقم خواهد خورد.

 

لوک شاو در این باره گفت:" ما سال گذشته همه را ناراحت کردیم. می‌دانم هواداران یونایتد واقعا ناراحت بودند ولی ما هم به عنوان تیم یونایتد فوق‌العاده ناراحت و عصبانی بودیم".

 

مدافع بریتانیایی منچستریونایتد در ادامه گفت:" فصل گذشته ناکامی بزرگی بود. آنقدر تلخ بود که ما نتوانستیم از تعطیلات‌مان لذت ببریم. وقتی شاهد فینال چمپیونزلیگ و لیگ اروپا بودیم که هر دو تمام انگلیسی برگزار شدند ناراحتی‌مان چند برابر شد. ولی همه بدانند که هیچکدام از ما یونایتدی‌ها نمی‌خواهد آن اتفاق دوباره تکرار شود".

 

لوک شاو در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" برای همین است که ما حالا با یک ذهنیت جدید برگشته‌ایم. ما به این وقفه بین دو فصل نیاز داشتیم تا از نظر ذهنی و روانی خودمان را آماده کنیم. حالا همه دست به دست هم داده‌ایم تا با تمرکز بالا به جایگاهی که از آن ما است برگردیم".

 

دیدگاه‌ها