کد خبر : 1627825 | 12 مرداد 1398 ساعت 20:39 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت یونایتد از لوکاکو بخاطر توئیت جنجالی

رفتارهای اخیر روملو لوکاکو باعث عصبانیت کادر فنی منچستریونایتد شده است.

عصبانیت یونایتد از لوکاکو بخاطر توئیت جنجالی


به گزارش "ورزش سه"، در سالهای اخیر بارها روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی یونایتد به تنبلی و سرعت پایین متهم شده و این بازیکن امروز در توئیتر خود به این اتهام واکنش نشان داد. روملو لوکاکو با انتشار تصویری از تست آمادگی بازیکنان یونایتد در ابتدای اردوی پیش فصل مدعی شد تنها دیگو دالو از بین همه بازیکنان این تیم موفق به ثبت سرعت بالاتری از روملو لوکاکو شده است.

 

اما این پست آمار همه بازیکنان را نشان داد و مشخص شد لوک شاو، مدافع جوان یونایتد بعد از خوان ماتا و نمانیا ماتیچ در رتبه آخر قرار گرفته است.

 

خوان ماتا، هافبک اسپانیایی یونایتد نیز به این پست واکنش نشان داده و به طعنه در پاسخ گفت: "متشکرم که سرانجام به دنیا نشان دادی که سریعتر از لوک شاو هستم."

 

به نظر می رسد فاش کردن اسرار تیمی باعث عصبانیت کادر فنی، بازیکنان و مدیریت یونایتد شده و به همین دلیل به لوکاکو دستور داده شده این پست جنجالی را حذف کند؛ اتفاقی که ساعتی پیش رخ داد. اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی روملو لوکاکو و انتقال او به تیم هایی چون یوونتوس و اینتر در سری آ وجود دارد و این شواهد نشان می دهد موقعیت او در رختکن یونایتد نیز چندان مساعد نیست.

 

1423699

دیدگاه‌ها